Τρίτη, 7 Νοεμβρίου 2017

Αισθανομαι αρα υπαρχω

"Ο ηδονισμος δεν ταιριαζει με την αποταμιευση και την επενδυση..."

~

Παιρνω μια βαθια αναπνοη με σκοπο να αναδυομαι απο μερη που εχουν υπαρξει κατοικιες.

Αναρωτω αν μιλαμε για δημιουργικη καταστροφη και που αυτη ελαβε χωρα. Και αν ειναι καταστροφικη δημιουργεια τοτε ποιοι ειναι οι υπαλληλοι της.


Στους κοπους που εχω δεσει, προσπαθω να θυμηθω τα προσωπα εκεινων που με απειλησαν μα βλεπω μονο ενα που αρνουμαι να δεχτω πως...

Κι εκεινα που τα δεχομαι, ειναι γιατι κι εγω εχω μοιρασει δικαιωματα.. Οχι οχι, ψεματα αυτο το τελευταιο δεν ειναι αληθεια. Ετσι σας ειπε; Ψεματα σας ειπε για να μη με ρωτησετε περισσοτερα...

Εκεινα που δεχομαι ειναι αυτα που πλησιαζουν απο πισω στην καρεκλα μου, την ωρα που διαβαζω ενα βιβλιο. Αυτα που προσπαθουν να κλειδωθω στο ασανσερ οταν μπαινω. Αυτα που δε σβηνουν. Αυτα που με σβηνουν.

Κι ενω απειλες για τη ζωη δεν εχω, εχει απ'οτι φαινεται χαλασει το ζεστο νερο.





https://www.youtube.com/watch?v=OLNTWN0Asmg

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου