Παρασκευή, 2 Δεκεμβρίου 2016

σα να βλεπω τη λυπη μου να μου λεει να μεινω μαζι της

Σα να ακουω τη μανα μου, να μου λεει προστατεψου παιδι μου..

Μαλλον μεγαλωνεις οταν συνειδητοποιεις οτι η πετσετα μπανιου ειναι για να σκουπιζεσαι και η χρηστικοτητα της δεν εκπληρωνεται με το να την τυλιχτεις.

Πως θα διδασκε κανεις την παραπανω ενεργιτικομεση λειτουργια της πετσετας στα ελληνικα σε καποιον;

Μα καπου εδω καταλαβα
τα πραγματα εδω πως θα πηγαινουν..



Ειναι αστειο διοτι υπαρχω αυτοεκπληρωτικη για πρωτη φορα κι ομως παλι τα πραγματα ειναι σα να ακουω τη μανα μου να μου λεει πως δεν ξερω καλυτερα απο εκεινη.. 

Το επομενο τραγουδι που θα γραψω θα θελω να λεει πως ειναι Τετάρτη για πολυ καιρο.

Τα σταδια της θλιψης ειναι 5 :

Αρνηση. Θυμος. Διαπραγματευση. Καταθλιψη. Αποδοχη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου