Πέμπτη, 13 Οκτωβρίου 2016

ροντο

"
Εδω αμα κατσω;
Ειναι ενταξει;

Αν βαλω αυτο;

Ποια παπουτσια;
Αυτα ή τα αλλα;


Εγω το βλεπω ετσι.

Εαν κοιταζω μονο πειραζει;
Πρεπει να κανω υποχρεωτικα;


Ετσι αν ειμαι;
Ειναι ενταξει;

Αυτο;
Σωστα το ειπα;
Λαθος; Δεν πειραζει την επομενη φορα.


Αν βαλω αυτο;

Αυτο πως το βλεπεις;
Σ αρεσει;

Λες δεν το κανω καλα αυτο ε;
Μπορω μαλλον καλυτερα (;).

Αχ αυτο δεν το μετρησα γαμωτο.


Αυτο αν το κανω;
Τι πρεπει να κανω γαμωτο;

Τωρα μαλλον δεν καταλαβαινω.

Αν ειμαι ετσι πειραζει;

(Ξεχασα την τυχη να ρωτησω)
(Και τα τειχη τα ξεχασα να τα ρωτησω)

Πω εχω μιλησει πολυ.
Ηρθε η ωρα να ρωτησω.

Εσεις πως ειστε;
Η δικη σας μερα;
Η εξεταστικη σου;

Α! χαιρομαι πολυ για σενα.


Εδω αν ειμαι ειναι ενταξει;

Αν βαλω αυτα τα ρουχα;
Που ειπες οτι θα παμε;
Πω χαλια ειναι αυτο...

Καλα αν βαλω αυτο δεν εχω με τι παπουτσια να το βαλω.

Τωρα πρεπει και να βαφτω;

Θα φαινονται καινουργια ολα αυτα;

Εγω;

Αν ειμαι ετσι ειναι ενταξει;

Τα χτυπηματα δεν ειναι σε δερματα και ξυλινα.
Οι κρουσεις γινονται πανω μου κι εγω εχω το ρολο
του επικρουομενου. Ας εχω κι εγω ενα ρολο.



"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου