Παρασκευή, 19 Αυγούστου 2016

Τι σημασια εχει η εμπειρια οταν ποτε κανεις με κανεναν δε θα εχουν την ιδια;

Ζαλιζομαι τις τελευταιες μερες.
Ο σιδηρος μαλλον.

Εγω πιστευω το αιμα μου δεν ειναι καλο πια.
Η μανα μου λεει να αρχισω με την κηπουρικη.
Ονειρευομαι οτι χανω αεροπλανα.
Η αντισταση στη βαρυτητα δεν εχει νοημα.

Κανω συζητησεις πανω στη σημασια της εμπειριας του
να εισαι γυναικα, μαυρος, ομοφυλόφιλος, εργατης χωρις δικαιώματα στην ταιβαν.
Ο καθενας εχει το δικο του σταυρο.

Μου φαινεται αβολο να
λεγεται η φραση "στα αρχιδια μου" και "τι μουναρα ειναι αυτη".

Η αγαπη τυφλωνει;
Ο ερωτας κουφενει;

Πως γινεται οι ανθρωποι να αντεχουν τις προσβολες καθε μερα;
Ο δρομος του ρατσισμου ειναι εδω στο πιατο ολων.
Πως γινεται να ανεχεσαι να εχεις ανθρωπους που σε μειωνουν;



..Και μαλλον δεν ειναι το θεμα η εμπειρια που διαφερει, αλλα η βια των πολλων που συγκλινει..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου