Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2016

I 've got a war to fight


Εδραίωση... 
Μπορείς να έχεις έναν αναπτήρα και να ανάβεις το τσιγάρο σου με αυτόν.
Κι όταν δεν τον έχεις πια να μείνεις χωρίς φωτιά και χωρίς καπνό.
Όταν λείπει να είσαι υπό το καθεστώς της στέρησης.



Αυτοαναίρεση...
Μπορεί να έχεις κάποιον να σου μαθαίνει να μαγειρεύεις.

Μπορείς να μαγειρεύεις και χωρίς αυτόν, μπορείς να φας.


Τα αγγλικά μου λειτουργούν σαν ομπρελάς προστασίας όταν φιλτράρουν τη λογική μου.




Αναιρούμαι κάθε μέρα λες και έχω αγαπηθεί από μάνα τίμια. 
Κι όταν δεν εδραιώνομαι είναι χάρη στο κομμουνιστικό μου μέλλον που επιζητώ
και το εργατικό μου παρελθόν.


Σκέψου τώρα τις κομμουνιστικές σου αυθεντίες. 
Λες και βρέθηκε η ποιότητα να είναι εύκολη και προσβάσιμη άμεσα, άκοπα, 
αν και το δέχομαι μπορεί να είναι μέσα σε κάθε σπίτι 
και πίσω από κάθε πόρτα.

Ή μήπως κοπιάσατε;
Μπορεί να κοπιάσατε, συγγνώμη.


Φοβάμαι μήπως βρίσκεται η ευχαρίστηση  στον ακρωτηριασμό μου.



Σας είδα όταν χρειάστηκε!
Είδα  τη δική σας στάση...
...περίμενα.



Φοβάμαι τη διαθεσιμότητα μου προς τον ακρωτηριασμό μου.
Θέλω να έχω πόδια.
Θέλω να μη φοβάμαι να ζήσω χωρίς πόδια.

Και γύρισα φυσικά στην τρωτότητα που με βασανίζει τον τελευταίο καιρό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου