Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2015

F16

"Και μια παγιδα μου χεις φτιαξει κι απλα με βαζεις πιο βαθεια
Τα μετρα της τα χεις αλλαξει να με ποναει πιο σκληρα."

Μαλλον τα εφ 16 δεν καταλαβαν. Δεν τα εβαλα απλα να σε τρομαξουν τους ειπα να ριξουν βομβα στο σπιτι σου και στο σπιτι μου.

Και σε κανεναν αλλο σπιτι, σε καμια αλλη πολη.

Ακουω το τραγουδι με το οποιο ενιωθα τη δυναμη του να ειμαι ερωτευμενη μαζι σου και τωρα αντιθετα αφηνομαι να μου ξεσκιζει την καρδια. Αφηνομαι σ αυτον να τραγουδαει ποσο η ελευθερια ειναι σημαντικη.

Και τα μισθωμενα αεροσκαφη κανουν και ξανακανουν βολτες κι εγω περιμενω να πεθανω στο σπιτι μου.

Σκεφτομαι τις αναμνησεις απο πολυ παλια που πανε χερι χερι με αυτο το τραγουδι και σκεφτομαι αν μετα απο σημερα θα εχουν ολα αντικατασταθει απο τον πονο του εγκαυματος. Ακουμπαω τα ριζλα τα μπλε πανω μου και τους βαζω φωτια ωστε να εχω μαυρα τετραγωνα σαν σκιες. Ετσι θρηνω και κανω κηδεια στην καρδια μου που πεθανε. Θελω να πεθανω κι εγω μαζι της αλλιως απλα θα περιφερω ενα ματσο κρεας και κοκκαλα.

Και το χειροτερο, αυτη η πεθαμενη καρδια δε μπορει να ησυχασει. Δε μπορει καθως κραταει ενα απο τα σκισμενα της κομματια ζωντανο για να μην ειναι μονη της η δικη σου, χωρις εσυ βεβαια να ζητας τιποτα.

οπως παντα...



Μαμα 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου