Τετάρτη, 10 Δεκεμβρίου 2014

mindfuck


   Ειναι καποιες λεξεις που δεν τις βρισκεις στα ελληνικα, λιγες μεν, αλλα υπαρχουν. Ετσι και αυτη. Περιφραστικα αλλα και απλοικα γαμαω το μυαλο μου στη σκεψη κι ετσι εχω εφευρει τη νεα για μενα λεξη "μυαλώ". Σημαινει κατι αναμεσα στο, μιλω μεσα στο κεφαλι μου και το λειτουργω με τον τροπο που λειτουργει το μυαλο περαν της γλωσσας. 

Ακουσα την ερωτηση χτες να λεει: Πως σκεφτονται οι εντελως κουφοι ανθρωποι;

   Δηλαδη εσυ οταν μιλας με τον εαυτο σου, απο μεσα σου, οργανωνοντας το προγραμμα σου ας πουμε, σκεφτεσαι στα ελληνικα, "θα κανω αυτο κι αυτο και το αλλο..." πιχι.

Ενας κουφος ομως,

(που δεν ξερει καμια γλωσσα 
και η επικοινωνια γι αυτον 
στο επιπεδο της συζευξης
και ανταλλαγης συγκεκριμενων πληροφοριων
και οχι αισθησεων 
ειναι νοηματα), 

σιγουρα εχει καποια δομη και καποιο διευθυντηριο κεντρο στο κεφαλι του. 

Το μαιντφακ για σημερα ειναι, οτι ολοι οι ανθρωποι εχουμε εναν τετοιο πυργο ελεγχου. Τη θεωρια υπαρξης τετοιου πυργου ελεγχου, την καλυπτω με το ρημα μυαλώ. Αυτη τη στιγμη μυαλώ και σκεφτομαι ταυτοχρονα. Η Σκεψη ειναι ενδεχομενως το συνειδητο κομματι της συναισθησης και η """διαδικασια κατα την οποια το μυαλο "μυαλει" """" ειναι το υποσυνειδητο.

Νιωθω οτι μπερδευω πολυ τα πραγματα μεσα μου και κυνηγαω την ουρα μου σαν κουταβι. Περηφανευομαι φυσικα ολη την ωρα για το ποσο ωραια ουρα εχω. Αλλα δεν παυω να ειμαι μικρη.

Μ αρεσει που το καιω στη σκεψη. Μ αρεσει η φωτια και πιο πολυ μ αρεσει να καιγομαι. 



Το παιδι θα ζησει τελικα...


Με θελεις γιατι σκεφτομαι διαφορετικα απο τους αλλους ή γιατι μυαλώ στο μυαλο σου; 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου