Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

Σαββατο 18 Ιουνιου

Και στο χωριο μου ειχαν μαθει, αμα δε θες να πεις καλη κουβεντα μη λες τιποτα, καλυτερα να σωπαίνεις. Κι ετσι και εκανα.

Χρονια μου πολλα, μου ευχομαι να σε εχω για πολυ πολυ καιρο.

Η πορεια των πραγματων ενιοτε δεν ειναι γραμμικη αλλα περιγραφεται με πυκνωματα και αραιωματα. Με ψυχαναγκαζουν τα γενεθλια γιατι οριοθετούν αυτη την πορεια, ειτε με απολογισμο ειτε γιατι απλα ληγει κατι και αρχιζει κατι αλλο οποτε έπεται αναλογη αντιμετωπιση.

Τελοσπαντων ευχομαι να ερθουν τα γενεθλια που θα μπορω να τα χαρω χωρις να νιωθω πως θα αργησουν να ξαναερθουν, αρα θα αργησω να ξαναεχω τις αναλογες χαρες και περιστασεις. Προς το παρον απολαμβανω εσενα να χαιρεσαι με αυτη τη μερα και φουσκωνω σα παγόνι στη σκεψη οτι σε εχω μαζι μου.


Εγω κραταω αυτο πως,
Σε απολαμβανω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου