Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2014

Ο κοσμος περπαταει στο λευκο πυργο!

Θυμασαι εκεινες τις κατω παυλες; ( _ )

Οι κυκλοι.
Εγω ειμαι ενας κυκλος.
Μυριζει τσιγαρο η αναπνοη μου τωρα, επειδη καπνιζα τα τσιγαρα σου που αφησες σπιτι.

Ζαλιζομαι.
Σκεφτομαι οταν φιλιομαστε.
Το στομα σου. Εσυ και ολα τα αλλα.

Εγω και ολα τα αλλα.


Τα κουσουρια μου τα γραφω στους τοιχους.
Οπως και ονοματα.
Τη μουσικη τη γραφω γενικα και αοριστα, τη θυμαμαι.

Σπανια θυμαμαι.
Εσενα σε θυμαμαι επειδη σε σκεφτομαι ολη την ωρα.

Δε θυμαμαι τι ειπαμε πριν δυο λεπτα γιατι κοιταζα τα ματια σου και το στομα σου και το μετωπο σου και τα μαλλια σου.
Με αποσυντονιζεις.

Σε θελω.

Ξεχασα που ηθελα να καταληξω γραφοντας επειδη σε φανταστηκα χωρις ρουχα.

Ειμαι αναισθητη επειδη δεν καταλαβαινω.

Ειμαι εγω παντα εγω.

Κανω κυκλους. Οπως κι ο φιλος μας που τον αγαπαμε.

Το πισι μου δε μπορει να παιξει το γιουτιουμπ επειδη ειναι χαλασμενο και μαντεψε δε με νοιαζει.

Γιατι κανοντας κυκλους μαθαινω τι ειναι σημαντικο και τι οχι για μενα.

Υπαρχουν παντα σταθερες c. Τι λες γι αυτο Γιαννη;

Ισως παιζω με καποια ορια, χωρις να καταλαβαινω πως το κανω ή ποια ειναι αυτα τα ορια ή τι σημαινουν αυτα τα ορια.

Κανω κυκλους ομως εχω τις σταθερες c μου. Σταθερες οπου δεν αλλαζουν. Κι ισως γι αυτο να μην καταλαβαινω.

Γιατι εμενα η σταθερα μου δεν ειναι εσυ αλλα ο ερωτας μου για σενα. Γιατι βλεπεις εχει διαφορα! Το ενα ειναι η εκρεμμοτητα μου ως προς το ατομο σου και το αλλο ειναι η πιθανη αλλαγη της συμπεριφορας μου συμφωνα με δικη σου διαγνωση, χωρις να αλλαζει η δυναμη μας(θυμησου τι σου ειπα χτες για το τι σημαινει ερωτας πριν κοιμηθεις).

Δες τι διαφορα! Θυμασαι; κατι μαθαινατε στο γυμνασιο στα αρχαια για την επεξηγηση και την παραθεση. Ξεκινας απο το γενικο και πας στο ειδικο και αντιστροφα.

Απο μεσα προς τα εξω ή αντιστροφα οπως το καταλαβαινω εγω που βγαζω μεταφραση μονη μου στα αρχαια και γραφω 13 στις τελικες εξετασεις και στις πανελληνιες δινω φυσικη κατευθυνση


Αν εχεις μια σφαιρα που τριβεται στα γρασιδια ολα καλα. Αν εχεις την ιδια σφαιρα στο χωμα λασπωνεται με τα δακρυα κι εχει διαφορα. Το μεσα της σφαιρας δεν αλλαζει ομως.


Αυτα εχω να πω.


Κουραστηκα τις λασπες. Κι εσυ κουραστηκες το χωμα. Ελα να κατσουμε στο γρασιδι λεω εγω.

Αλλα πρωτα δες τη διαφορα, αλλιως ειναι ματαιο και αδικα βλαβερο.

Σε θελω για παντα και θελω να εχω το μουσουδι μου στο λαιμο σου και να σε μυριζω και να σε φιλαω και να σου γαβγιζω πως σ ερωτευομαι για να δεις σε ποσες γλωσσες ξερω να το λεω.

2 σχόλια: