Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2014

Δακρυα στον ωμο μου εχω...


Και σκεφτομαι με τι εχω συνδεσει αυτο το τραγουδι. Την αισθηση. Βροχερος καιρος και κρυο, ομως οχι παλι τοσο κρυο που να εχει σημασια. Κι εσυ μερικους οροφους πανω, κι εγω να θελω να ανεβω, ομως οχι. Κι υστερα να χτυπας την πορτα μου και να μου λες να ερθω. 

Κι υστερα εξοδος, κι εγω μαζι του ασφαλης. Εισαι κι εσυ εκει κι εγω αναζητω, ψαχνομαι, κοβω κινηση... γενικοτερα. Αλλα τιποτα. Και να δεσμευομαι με εκδικηση προς το ατομο σου γι αυτο το τιποτα. Κι ο πιο σκληρος τροπος να πληρωσεις ειναι να σε κερδισω σε κατι. Κι ειναι η πιο ομορφη εκδικηση αυτη. 

ΠΑΝΤΑ παιρνω αυτο που θελω. Αργα ή γρηγορα. Κι υστερα θυμαμαι εκεινες τις στιγμες που δεν το ειχα, εκεινες τις στιγμες που με κανουν να θελω περισσοτερο να το εχω. Εκεινες τις στιγμες που εισαι ποθητη περισσοτερο απο ποτε και απομακρη και απιαστη.... κι εσυ και ολα εκεινα που εχω βαλει στο μυαλο μου να κερδισω.

Και η εκδικηση μου ειναι να σε κανω να με ερωτευτεις, πολυ και γλυκά... Κι ολο αυτο επειδη εγω σε θελω πρωτη.


Αναβω τσιγαρο και ψαχνω το βλεμμα σου στο χωρο. Δεν κοιταει το δικο μου. Καπνιζω κι αλλο. Επιμενεις να κοιτας αλλου. πινω λιγο απο το ποτο μου. Χορευεις. "Εγω εσενα θα σε κανω να με ερωτευτεις..." ....

Στα λεγα, δε στα λεγα;...

Κι ετσι σε κερδισα σε κατι και η εκδικηση μου ειναι να προκαλω μια ευτυχια...

 

1 σχόλιο:

  1. "η εκδικηση μου ειναι να προκαλω μια ευτυχια". δυναμικο! ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή