Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

μμμ...

(...) κι αγγιζω ολο σου το σωμα, χαϊδεύω τους ώμους, τα χερια σου φτανοντας ως τις παλαμες και τα δαχτυλα, το λαιμό σου, το στηθος σου, την κοιλια σου που βαθαίνει κατω απο τα πλευρα σου, την κορυφη των μηρών σου, αναμεσα στα ποδια σου, κι υστερα γυριζεις απο την αλλη καθως σε οδηγω με τα χερια μου να το κανεις. Κι ακουμπω τη γλωσσα μου πανω σου, στο πισω μερος του λαιμού, στη ραχη και τη σπονδυλική στήλη σου, στην πλατη σου, οσπου να φτασω χαμηλα, αρκετα ωστε να κανεις ενα μικρο σπασμο και να τιναχτεις λιγο αναμεσα στα χερια μου. Και νιωθω την απλότητα και την τελειότητα που εχει ενα σωμα, το δικο σου. Και ξερεις το δικο σου σωμα μου βγαζει μια ξεγνοιασιά και μια αθωότητα, σα να εισαι παιδακι μικρο, μαλλον φταιει που ειναι τοσο απαλο. Υστερα ερχεται η δικη σου παρεμβαση σ αυτο να με ερεθισει και να προσανατολίσει αλλου τη σκεψη μου και να με διαψευσει για ολα αυτα που νιωθω για σενα περι αθωότητας. Ενα πιρσιν που μοιαζει σα να το εκανες τυχαια καποιο καλοκαιρι γιατι σου αρεσε ενω δε φανταστηκες πως θα ειχε σιγουρα "επιδραση" στους γυρω σου. 

 Εισαι τοσο καυλα. 
Ειναι φορες που νιωθω πως δεν το ξερεις οτι εισαι. 
Αν και μαλλον το ξερεις. 

Αλλα οταν ειμαστε μαζι ολα ειναι δικαια, τι κι αν εγω λιωνω, οταν αγγιζουν τα σωματα μας ολα ειναι δικαια. 

Και σημερα εφυγες 
θα ξαναρθεις ειπες 
σε περιμενω... 

Το παραξενο και ομορφο συναμα ειναι οτι συνδυαζεις τα ακρα. 
Απο βρωμικο σεξ μεχρι ερωτα. 
Κι απο εγωιστικα πεισματα μεχρι τη δικη σου υποταγη.



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου