Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

ξεκαθαρα θα πρεπει να βαλω την ετικετα Π/ες!

Θελω τοσο πολυ να γραψω ολα αυτα τα σιχαμερα και λασπωμενα συναισθηματα που μπορει να νιωθω, αλλα με σιχαινομαι τοσο πολυ για να το κανω. Ο καλυτερος τροπος να με τιμωρησω ειναι να τα κρατησω μεσα μου να με τρωνε. 

Σιχαινομαι τοσο πολυ τον εαυτο μου ωρες ωρες που τα παω καλα μαζι του επειδη τον λυπαμαι.

Σημερα ειπα σ ενα φιλο οτι πρεπει να καλλιεργησει μια "ευαισθησια" μεσα του(με συγκεκριμενο περιεχομενο που ειναι μεγαλη συζητηση) και ενιωσα οτι ηταν πολυ εξυπνο και στοχευμενο και μπραβο μου που το ειπα.


Κι εσυ κοροΐδεψες σημερα αλλα εγω (...) Κι ηταν λαθος σου να μιλησεις ετσι (...). Ειναι σα να κοροιδεύεις εναν κουτσο που δεν εχει ποδια επειδη επαθε ατυχημα...





Εγω ειμαι για λιγο γιατι μ εχουν πληγωσει

Δε μιλαω και κρυβω οσα εχω σκοτωσει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου