Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

Σας ευχομαι να σκατε!

Σας ευχομαι να σκατε! Να μη μπορειτε χωρις τους αγαπημενους σας! Τα συναισθηματα σας να ειναι τοσο δυνατα που να σκατε και να μη μπορειτε! Σας ευχομαι υπερβολες! Ερωτες...


Ετσι ημουν κι εγω καποτε. Μεχρι που με χαλασαν.



Υστερα επεσα στα χερια σου, για καλη μου τυχη. Και μου εμαθες και μου μαθαινεις πως ειναι να εισαι με καποιον και να ειναι κι εκεινος μαζι σου. Πως ειναι να συντροφευεται το συναισθημα σου απο του αλλου. Και με ηρεμησες. Κι η μονη μου φοβια ειναι μη στρεφω τα ελαττωματα μου εναντιον σου και εναντιον μας.

Με κανεις χαρουμενη, με κανεις ευτυχισμενη, με κανεις ομορφη. Με κανεις να νιωθω πραγματα παλι. Μου θυμιζεις την αξια της υπερβολης.


Ευχομαι σε ολους σας να σκατε απο τα συναισθηματα σας. Και οταν θελετε κατι να το θελετε τωρα και να το εχετε τωρα. Καμια μετριοτητα σε κανενα συναισθημα. Μονο παθος....

Ευχομαι να ειμαι για παντα μαζι σου...
Γιατι μου εμαθες και μου μαθαινεις να πιστευω ξανα σε αυτο.

Ευχομαι να βρεθειτε κι εσεις να εννοειτε αυτο το εντεχνοπαρεξηγημενο "για παντα"...

Καλο βραδυ.

Σκεφτομαι τα χερια σου πανω μου με τετοιο τροπο ωστε να δηλωνουν τα δικαιωματα που εχεις στο σωμα μου.

1 σχόλιο: