Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

7/ ταινια

Βαζω τα χερια μου μεσα στα μανικια του φουτερ μου. Ετσι, σε αγκαλιαζω χωρις να ανατριχιαζεις που τα χερια μου ειναι κρυα. Και σου σκεπαζω το ενα σου ποδι με την μικρη κουβερτα που εχω στον καναπε και ειναι η "κουβερτα του καναπε".



Γενικα, 
φανταζομαι και 
φαντασιωνομαι 
διαφορα. 
Παραδεξου το,
κι εσυ το κανεις 
οταν βλεπεις ενα κορμι που σου τραβαει το ενδιαφερον. 

"Και χορευε μπροστα εκει, μπροστα σε ολους. 
Και την κοιτουσαν, ολοι. 
Και της μιλουσαν. 
Κι επεφταν τα φωτα πανω της. 
Και καπνος και μουσικη, δυνατη. 
Κι εκεινη αγγιζε το ρυθμο με τα χερια της νομιζα, 
ή μαλλον εκεινη εφτιαχνε το ρυθμο. 
Πιο σωστα εκεινη ηταν ο ρυθμος. 
Και κοιτουσε εμενα. 
Κι εγω σταματουσα καθε αλλη λειτουργεια για να την κοιταζω. 
Και χαμογελουσε κι ελαμπε. 
Ηταν τοσο ομορφη. 
Ομορφη και...ζωντανη.
Υπεροχο στομα και ματια. 
Και ποτε ποτε με κοιτουσε προκλητικα και σηκωνε τη μπλουζα της λιγο, 
τοσο ωστε να θελω κι αλλο. 
Ειτε γυριζε το σωμα της και με ακουμπουσε. 
Κι εκεινη χορευε κι εγω φυσουσα και ξεφυσουσα. 
Κι εκεινη ηθελε εμενα...ενω ολοι γυρω μας την κοιτουσαν" 

Εχεις πει ποτε στον εαυτο σου ποιο οριο θα ηθελες να σπασεις;
Οι ανθρωποι θετουμε ορια, σε αλλους ανθρωπους και σε διαφορες καταστασεις; Κι ετσι λεμε οχι ή βαζουμε ενα φοβο αναμεσα σε φαντασιωσεις και θελω. Συνειδητα ή ασυνειδητα.

Αυτο εισαι. 
Εισαι κατι περα απο το οριο που εχω στο μυαλο μου. 
Θελω να σου πω οτι, στο κεφαλι μου 
εισαι μια εξωπραγματικη κατασταση 
κι ενα ανεξηγητο φαινομενο. 
Με ξεπερναει. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου