Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2013

Η ζωή μου όλη. Επαναπροσδιορίζεται λόγω της σχέσης μας

Κάνω τόσα πολλά πράγματα για να αρέσω στον εαυτό μου που καταντάω γελοία. Προσπαθώ τόσο παθιασμένα να είμαι διαφορετική και να κάνω ξεχωριστά και σπάνια πράγματα που κουράζομαι, και από τη διαδικασία και από τα ίδια τα πράγματα αυτά. Η παγίδα είναι τα πράγματα που σε κάνουν ξεχωριστή, να τα κάνεις για να είσαι ξεχωριστός, ενώ η πραγματική τους προέλευση κάποτε ήταν η αγάπη σου γι αυτά. Πιχι κάποτε έκανα χώρο γιατί λάτρευα να χορεύω και τώρα χορεύω για να λέω στον εαυτό μου ότι χορεύω, αφού εξάλλου το έχω συνηθίσει και κάνω και κάτι ξεχωριστό!

Φοβάμαι ακόμα και να παραδεχτώ πως οι αντοχές μου τελειώνουν να με πληγώνει ξανα και ξανα το ίδιο θέμα. Κι έχω χάσει τη μαγεία.

Πι.Εσ με τρομάζει η τόσο τέλεια σχέση μας. Αλήθεια. Από την πλευρά μου είναι πολύ κοντά σ αυτό δηλαδή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου