Σάββατο, 26 Οκτωβρίου 2013

Βαλαωρίτου Συγγρού

Το δικαίωμα να είσαι θυμωμένος είναι για μένα πολύ σπουδαίο. Κοίτα φίλε μου μη χάσεις το δικαίωμα αυτό και το θυμό σου. Μη μου στερείς αυτό το δικαίωμα, μη μου στερείς τη δυνατότητα να ζω μαζί σου χωρίς τύψεις για ένα συμβάν που έχω μετανιώσει. Αν μπορείς φυσικά. Αλλά αν μπορείς μη συνδέσεις τη φωνή σου με τις τύψεις μου, γιατί είναι κρίμα, γιατί δεν πρέπει να γίνει, γιατί πρέπει να μ αρέσει η φωνή σου, όπως τώρα. γιατί πρέπει να νιώθω πως η σχέση μας είναι ίση, όχι πως πρέπει να τιμωρηθω για αυτό που είχα κάνει χάνοντας το δίκιο μου για καιρό. Γιατί διεκδικώ το δικαίωμα να είμαι θυμωμένη. Γιατί αν το χάσω αυτό, χάθηκα κι εγώ. Αυτή τη φορά θα το κάνω πιο σωστά. Απόψε πληγώθηκά. Πληγώνομαι κι εγώ ξέρεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου