Σάββατο, 17 Αυγούστου 2013

Απομυθοποιησα τη θαλασσα δυστυχως... Εσυ ομως δεν αλλαζεις θεση.


Ρομαντισμος. Σκατα να φας. (φαω)





Την επομενη φορα θα ξερω και θα ειμαι πιο σωστη και πιο ώριμη. 
Δυστυχως ειναι κριμα να χανεις και να χανονται οι στιγμες και τα συναισθηματα. 
Ομως τι να κανω πια;! Δεν ειμαι θεος, δε μπορω να ελεγξω τα παντα, 
θα παραιτηθω απο αυτο μολις μου δωθει η ευκαιρια.


Το βιβλιο που διαβασα ελεγε, στο κομματι που αφορουσε στην αυτοτιμωρια, 
πως οι αρετες για το ατομο δεν εχουν σημασια οταν μαλωνεις τον εαυτο σου. 
Αντιθετα στην αυτοκριτικη του δυσκολευουν τις καταστασεις.

Μ αρεσουν τα δικα μου συμπερασματα.

Ακουω ενα τραγουδι και σε ερωτευομαι, 
κι υστερα παταω την παυση απο το φοβο μου(!)
Γιατι ειναι παρανομο 
να ερωτευεσαι, 
μαλλον, 
υποθετω.




Και σε μυριζω, οταν κοιμομαστε αγκαλια. 
Και δεν ξερω αυτη τη μυρωδια την αγαπω. 
Τρελαινομαι μ αυτη τη μυρωδια.



Αλλα δε φταιω εγω! Δε φταιω εγω που νιωθω ασχημα. Δε φταιει κανεις. Ή μαλλον, συμφωνα με το βιβλιο που ξεφυλλιζω αυτη την περιοδο, φταιει το Υπερεγω μου. 



Και θελω να γραφω οτι γουσταρω, αλλα δεν το κανω 
για να μην διαβαστουν λαθως αυτα που λεω και να μη στεναχωρηθεις. 
Αλλα αυτο δεν ειναι λογικη
Ή μαλλον εμενα ειναι το κλουβι μου...


Και κουραστηκα να στεναχωριουνται τοσοι ανθρωποι εξαιτιας μου.
 Δε μ αρεσει αυτο! Δε μ αρεσει. Δε μπορω να κοιμηθω το βραδυ... αληθεια.
 Πεφτω στο κρεβατι μου κι εχω τυψεις για ολα και ολους.
 Για τη μανα μου, τον πατερα μου, τον αδερφο μου, τους γνωστους μου, 
τους φιλους μου, τους γκομενους μου(αυτους που ειχα κι αυτους που δεν ειχα).

Την πεμπτη ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ παω πισω στο σπιτι μου. 


Και απορω αν εγω ειμαι παραλογη και γι αυτο δε μπορει να καταλαβει κανενας 
ή αν στεκω ακομη καλα και απλως δε μπορω να εκφρασω αυτο που νιωθω.




Εχω 
μια ζυγαρια 
που μετρω 
ποσο θα πληγωθειτε ολοι με οτι κανω ή πω 
και 
καθε φορα 
συγκρινω 
και κανω αυτο 
που ποναει λιγοτερο.

Απλα νταξει εγω θα παω να πεθανω αμα συνεχιστει αυτο. 





2 σχόλια:

  1. Μετά από την περίοδο των τύψεων και των ενοχών-δλδ την κατανόηση των όσων έχει πράξει-,έρχεται η συνγχώρηση -πρώτα απ'όλα από τν ίδιο σου τν εαυτό .
    Διάβασε μπουκάι ,είναι πολύ καλός :-)
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kaτι ακόμα ..
      Ο κάθε άνθρωπος λένε είναι ξεχωριστός -νμζ το γνωρίζεις:)Ρ-
      αλλά όταν δείξει κάτι το ασυνήθιστο ,θεωρείται παράξενος ~τι σόι "διακρίσεις"είναι αυτες +ποιος τις είχε ορίσει ;;;!!!!
      Τέλος πάντων, θα βρείς και συ τον τρόπο σου να εκφράζεσαι_μην συμβιβάζεσαι σε καλούπια που σου 'χουν θέσει οι άλλοι.!

      Διαγραφή