Παρασκευή, 2 Αυγούστου 2013

Ειμαι μια καταψυξη.

Εσεις με κανατε και θα σας το κραταω για παντα (σχεδον) αυτο!


Εσεις με κανατε ψυγειο και μονη μου εγινα καταψυξη για να ανταποκρινομαι καλυτερα στο θελημα σας.


Κι εγινα καταψυξη κι οτι και να μου φερεις που να καιει εγω το σβηνω.


Και τωρα τι; τι που τα καταφερνω;


Σιχαινομαι τον εαυτο μου που μπορει αυτο.
Γιατι οι φωτιες ειναι για να σε καινε, να σε καινε, να σε καινε κι οσο παει...
Κι εγω τι εκανα, εμαθα να σβηνω οτι καιει.

Και τωρα αναρωτιεμαι, θα ξανακαω ποτε;

Ξερεις ευτυχια για μενα ειναι ο καυτος κορεσμος, κι εγω μουδιαζω απο το κρυο με τις νεες τεχνικες μου!

Ειμαι μια καταψυξη...


Κι ολο αυτο με βασανιζει καποιες στιγμες... Τις αλλες τις εχω στην καταψυξη για αργοτερα.


Νομιζω αυριο που θα το ξαναδιαβασω θα μου φαινεται χαζο, αλλα νταξ...

4 σχόλια:

  1. Yπάρχουν φορές που το κρύο σε βοηθάει περισσότερο από την ζέστη ....κι όσο κι αν λεν οι άλλοι(αλλα κ εσύ πας να τ πιστέψεις αυτό) οτι είσαι ψυχρή ,το ξέρεις βαθιά μέσα σου έχει μια φωτιά τόόόσο μεγάλη που καίει όλα σου τα σωθηκά!Να το θυμάσε αυτό .. ;-D gm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή