Δευτέρα, 6 Μαΐου 2013

Οι δυο....ααααουτς πικρο.



Ολα μπερδευονται και με ζαλιζουν με ζαλιζουν με ζαλιζουν.
 Κι η  μυρωδια σου κι η οψη σου.


Και σαν αποψε να θυμαμαι το αρωμα σου που εχω ξεχασει.



Υποκρισια.
                      Σε θελω.                          

Κι αυτος που επιμενει στην προσπαθεια
εχει ο ερωτας αγκαθια...

Οσο για σενα, αγαπη μου, με αποσυνθετεις, με καταστρεφεις, με ριμαζεις κι αν ολο καταληξει σε καλο μας ή εστω καλο σου να πω πως αξιζε.

Λες να μου λεει ψεματα, ειναι παντα η δευτερη σκεψη.

Δε σε πιστευω. Δε σε εμπιστευομαι. Δεν εχεις κερδισει το δευτερο, το πρωτο μμμ παιζεται, ισως οχι και το πρωτο.


Γαμα τα, ισως να μην αξιζει κανεις.

Εκτος απο σενα που θα σε παντρευτω μια μερα.


Ισα σε πλησιασα και μυριζω το αρωμα σου στον αερα. Α!


Αφου κανεις μαζι δε μας θελει
αφου το λες κι εσυ ας γινουμε ξενοι.



το επομενο μου τραγουδι θα μιλαει για εκεινους τους ερωτες που τους δωσαμε τα παντα κι υστερα για τους επομενους δεν ειχαμε μετρα και σταθμα για να δουμε τι φτανει και τι οχι. Εγω παντως καθε φορα βρισκω και δινω περισσοτερο...

Δεν ξερω αν με τρελαινει που δε σε κραταω στα χερια μου τωρα και ως το να σε χορτασω.


Δεν ξερω αν με τρελαινει που δε σε κρατησα ποτε ενω μοναχα εγω τοσο σε αξιζα.




Κι εισαι λιγη....



Εισαι λιγη; Λεω πως οχι. Να πιστευω ομως, σε σενα; 


Με πικραινετε γιατι μαλλον εχω σιχαθει αρκετα. Φοβαμαι τη μερα που θα σας βαλω στο ιδιο σπιτι μεσα στο κεφαλι μου. Ελπιζω εσυ να μην μπεις εκει. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου