Σάββατο, 4 Μαΐου 2013

Για πες μου λιγο....(ξερεις, με το υφος)


Για καποια πραγματα ακομα και στον εαυτο μου δεν εχω τι να πω. Επισης με διαβαζεις κι ειναι λιγο σπαστικο γιατι εγω θελω να γραφω χαζορομαντικουλιστικα οπως παντα αλλα κρατιεμαι. -.-' εννοω ξερεις...


Για καποια πραγματα οπως ελεγα, ακομα κι εγω δεν εχω τιποτα να πω. 
Χτες.    






Το ωραιο ειναι που οταν, τις στιγμες εκεινες που, σε εχω σε θελω ακομα πιο πολυ.
Εχεις καταλαβει οτι κατι παθαινω ετσι;
Και μ αρεσουνε τα χερια σου.
Και μ αρεσει να σε βλεπω να κοιμασαι. Βεβαια δε μ αρεσει που κοιμασαι ολη την ωρα.
Και θελω να σ αγγιζω ολη την ωρα.
Και δε μπορω να σταματησω.
Και μ αρεσει το στομα σου.


Οχι οχι, κρατιεμαι.



Αλλα τζιν με στρινγκ απο μεσα ειναι....πφ....
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,1,2,3........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου