Δευτέρα, 22 Απριλίου 2013

Ζωη μου ομορφη...

Απλα μετα, οταν μενεις μονος σου στο σπιτι σου ειναι αλλιως.

Ξερω πως εκπληρωνεται ο κυκλος, οταν πριν πληρωνες τωρα ειναι σειρα σου να πληρωθεις, απο μενα προφανως. Οτι μπορεις να παρεις δηλαδη.

Ξερω ομως και τον αλλο σου κυκλο στη ζωη σου. Εκεινον που σε θελει καποιος υστερα ερχεται σειρα σου αλλα ο αλλος εχει παψει να σε θελει γιατι τον εχεις κουρασει.


Ηθελα τοσα πολλα να γραψω στο δρομο για το σπιτι και τωρα μονο πικρια και κακια θελω να γραψω. Ποσο μ αρεσει που στο μυαλο μου μπορω να τα νιωθω ολα. Ποσο μ αρεσει που πιστευω πως μπορω να τα γραφω ανεξαρτητα απο το αν εσυ θα καταλαβεις(επειδη οι περιγραφες μου ειναι κακες γενικα).


Α κατασταση.
Οταν θελεις κατι και ολα ειναι αντιθετα σε αυτο και σου δειχνουν ποσο λαθος ειναι και ποσο ουτε ο θεος δεν το θελει να το εχεις, αλλα εσυ με κοπο το συντηρείς ή καπως ετσι. Αυτο το σιχαμερο συναισθημα. Αυτο

Β κατασταση.
Οταν ολοι σου λενε κατι για εναν ανθρωπο κι εσυ εμπιστευεσαι αυτον που σου λεει διαφορετικα.


Α: Αναρωτιεμαι λοιπον, τι αξιζει τον κοπο και τι οχι. Για να ειμαστε ευτυχισμενοι, αξιζουν ολα. Ειμαστε ομως ευτυχισμενοι με το δυσκολο; Εκει ειναι η ευτυχια; Ή αλλιως μπορεις να το απολαυσεις οταν σου χει βγει η πιστη πρωτα;


Β: Μετανοιωνεις στο τελος. Και λες μετα εμπιστοσυνη τελος. Γιατι καταληγω πως αμα σου λενε πολλοι τα ιδια, δε σημαινει απαραιτητα πως θελουν το κακο σου, απλα κατι βλεπουν που ισως και να υπαρχει.


Κι εχω ενα φιλο το Γιαννη. Αυτος με αγαπαει και με φροντιζει στα καλα και στα κακα. Αυτος ειναι εδω και σ αυτον βασιζομαι. Οσο εχω αυτον ειμαι ευτυχισμενη.

Σημερα παιζαμε ενα παιχνιδι μετα απο χορτο. Ελεγε ο καθενας που ειναι πιο..... κατι. Εγω ειπα οτι ειμαι η πιο αποτυχημενη, μονη και κατι αλλο που δε θυμαμαι.

Τι εχω ακουσει σ αυτη τη ζωη... ασε...

Α! οσο για σενα ναι μπορεις να μου τα χωσεις περισσοτερο, αλλα την αλλη φορα που θα με δεις.



Σαλτα και γαμησου!


Γραφω ενα τελος εγω για αλλη μια φορα.

Η μεγαλυτερη ανασφαλεια ειναι να εισαι "υπεροχος", δεν ξερεις ποτέ πότε σε ερωτευονται και ποτε αθελα τους σε χρησιμοποιουν.

Γιατι πολυ απλα δε μου αξιζει κατι τετοιο σωστα;
Ζωη, μου λειπει αυτο.
Εγω ξερω οτι ο ερωτας μας δινει δυναμη.
Να μην ξεχασω. Μ αγαπω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου