Σάββατο, 16 Μαρτίου 2013

Με κρυο για μια νυχτα

Γυριζω σπιτι και μου μιλουν καποιοι ξενοι. Δεν ειναι πρωτη φορα αλλα φοβαμαι παλι. Δε με νοιαζει συνηθως, απλα καποιες φορες παθαινω κρισεις αισθησης αυτοσυντήρησης και οφειλω να προστατευτω.

Και τωρα ειμαι σπιτι, στο ζεστο μου σπιτι. Που ειναι το ξενοδοχειο μου για οσο...

Αλλα εχει ζεστη εδω, δεν εχει εσενα εδω βεβαια, αλλα τουλαχιστον εισαι κοντα κι αμα μου τη σβουριξει παιρνω τα ποδια μου κι ερχομαι στα γονατα ως το κουδουνι σου.

Να σου κανω διάρρηξη στην πορτα σου.
Να σπασω τους τοιχους και τα παραθυρα, αλλωστε το κρυο τωρα ξεκινα!
Να σου βγαλω τα ρουχα σου και μεσα στη γυμνια σου να σε κοιταζω.
Να σε αναγκασω να μου πεις.
Να σε αναγκασω να μαθεις, να βρεις, να ξερεις.

Να σε κανω διάρρηξη στην πορτα σου.
Να δω πως εισαι οταν λειπω μετα που ημουν εκει.
Να διαβασω το ημερολογιο σου.
Τα στρόγγυλα γυναικεια σου γραμματα.
Να διαβασω σημειωματα και σημειώσεις παλιες.
Να δω φωτογραφιες.
Να σε μαθω.
Να σε ερωτευτω ξανα.
Να με ζαλισει η μυρωδια σου, που εσυ κρατας για μενα.
Να γεμισω με σενα.
Να νιωσω πως θα εχω την υποταγη σου.
Να νιωσω πιο δυνατη, πως σε κραταω στο χερι.
Να σε παραβιασω.
Να παρέμβει.
Να σε τρομαξω.
Να ουρλιαξεις.
Να νιωσεις πονο γιατι τετοιος ειναι ο τροπος που ενωνει εμας τις δυο.
Να μαθω λεπτομεριες.
Να παρω απαντησεις.
Να ειμαι σιγουρη.


Ναρκωτικες σχεσεις για ναρκωμανεις που ντρεπονται γι αυτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου