Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Καφες και τσιγαρο.

Το προβλημα μου θα λυθει με το που θα παιξω ποδοσφαιρο και το ξερω σχεδον.
Σαν παιδι εχω κανει ονειρα που πιστεψα πραγματικα πως μπορει να συμβουν.

Του τσιγαρου την πρωτη ρουφιαξια λενε το μυαλο τη θυμαται για παντα. Σκεφτομουν λοιπον πως κολλησα με το τσιγαρο, βρηκα τον καπνο που μου αρεσει και που δε με "χαλαει" κι υστερα αρχισα τη συνηθεια επειδη μου αρεσε η ζαλη, αλλα κολλησα σιγα σιγα. Και τωρα το μυαλο μου ψαχνει αυτη τη θυμηση μα μου τελειωσαν τα τσιγαρα και δε θελω κανενος αλλου τον καπνο γιατι μου ξυραινει το λαιμο. Το μονο που μου μενει για να κοψω το καπνισμα ειναι να ξεχασω τη συνηθεια λοιπον.

Για οσους....καπνιζουν...!

Ακουσε με


Κι υστερα η συνηθεια μπαινει σ αλλες συνηθειες στο ξυπνημα στο κοιμισμα στον καφε μετα το φαγητο μετα το , με το ποτο, με το χειμωνα το καλοκαιρι κτλ...

Κατι μου θυμιζουν αυτα τα τσιγαρα!

Καληνυχτα αγαπη μου "αθηνιωτικη"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου