Σάββατο, 16 Φεβρουαρίου 2013

Εγω λεω να μη σε θελω! Ναι εγω λεω.

Ειναι αυτο που με κοιτας και λεω εγω απο μεσα μου..''αχ και να ξερες''!
Πωωω. Θελω παλι να γραψω ποσο μου αρεσουν τα ποδια σου και ποσο το στομα σου και ποσο η φωνη σου οταν μιλας. Κι εχεις κι αυτο το βλεμμα, δεν εχω λογια. Κι ησουνα χτες...φωτια ασε.


Προχτες σκεφτομουν πως ολη μου τη ζωη ανταγωνιζομαι αντρες και ποτε γυναικες, τουλαχιστον στο μυαλο μου καθως ανεκαθεν βρισκομουν με γυναικες στην κατηγορια λογω φυλλου, πχ αθλητισμος.


Υστερα παλι πες μου
πως ολα μ ενα ψεμα ξεκινανε
και υστερα μεγαλε γυρισμε μου
μαθε πως οσο ζεις θα μ αγαπας
θα προσπαθεις κι οταν ξεχνας θα με θυμιζει ενα ψεμα
και θα ναι κεινο που σου ειπα στην αρχη...

Ερχεται λοιπον το επομενο τραγουδι, ελπιζω...

Καλη μας βραδια...Παω να ισιωσω το μαλλι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου