Πέμπτη, 10 Ιανουαρίου 2013


*Οχι μονη μου ειμαι.
Σκαλωσα τωρα, νομιζα αυτο.
Τεσπα

*τι εκανες σμρ?

*Ειπα ψεματα σε οποιον συναντησα μπροστα μου για το οτιδηποτε
για να δω πως θα ειναι
και συνειδητοποιησα, οτι μπορουσα να το κανω και να μην καταλαβει κανεις. Αλλα δε μου εδωσε ολο αυτο ουτε μια αληθεια παραπανω.

12:44am
*σε εμενα τι ψεμα θα πεις?

*Σε σενα δεν εχω ψεμα να πω απο τη στιγμη που αναμεσα μας δεν οριζουμε τιποτα ως ψευτικο ή αληθινο.


12:50am
*γ μενα εισαι αληθινη.πιο αληθινη απ΄οτι πρεπει.
και εισαι σκληρη...ειτε το καταλαβαινεις ειτε οχι.
ονειρα γλυκα










Ειχαμε καποτε ενα ονειρο. Να ερωτευτουμε μεταξυ μας. Να γινουμε σαν ενα. Να εξαρτηθουμε απο εμας.

Καποτε ειπα πως σ αγαπω απλα για να δω που μπορεις να φτασεις τη σχεση μας.

Καποτε ερωτευτηκα τοσο δυνατα που μεχρι και τα ψεματα ολων μου φανηκαν λιγα για να με πληγωσουν.

Καποτε ειδα την αξια της ζωης.

Τωρα κυνηγαω ενα 8ο γραμμα.

Τωρα προσπαθω να δω και τα ορια σου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου