Δευτέρα, 31 Δεκεμβρίου 2012

Μια χρονια με ματωμενα χερια, σε μια ανασα.

Σας ευχομαι υγεια και να μη βρεθειτε σε σχεσεις οπου εσεις θα αγαπατε περισσοτερο.

Σιχαθηκα τους Δικους μου ανθρωπους και μονο το δικο σου χερι μπορει να με σωσει. Αλλα εσυ δε θα το κανεις, θα διαβασεις την αναρτηση, θα ταλαιπωρηθεις για το αν ειναι για σενα, αν νιωσεις πως ειναι θα ευχαριστηθείς με το ποσο καλα μπορεις να με κανεις δυστυχισμενη, ενω στην αλλη περιπτωση θα αναρωτηθεις για ποιον μπορει να γραφω, υστερα μαλλον θα γυρισεις στην περιπωση Α.
Αλλα και παλι το θεμα ειναι οτι εσενα σε νοιαζει μονο η εαυτουλαρα σου και οτι τελευταια μερα του 12 φτασαμε εγω να γραφω για σενα.

Μετραω τη χρονια και μαλλον ηταν η χειροτερη. Εγραψα 7 τραγουδια ομως.

Δεν ξερω πως πανε αυτα.

Δε μου συμπεριφερεσαι σωστα, το καταλαβαινεις;
Θελεις να σε γουσταρω και να υπηρετω αυτο το ρολο, θελεις να σε θελω και καθε που παω να σωθω με τραβας λιγο, τοσο οσο να μη μπορω να σε κατηγορησω(η τυφλη) αλλα και να ασχολουμαι μαζι σου. Το καταλαβαινεις οτι το κανεις; Θυμασαι; Ειχες πει οτι μ αγαπας; το Θυμασαι; Οταν αγαπας τον νοιαζεσαι τον αλλο και του επιτρεπεις να ειναι ελευθερος. Εσυ δε με εγκλώβισες αλλα τωρα που ειναι το κομβικο σημειο αντι να συμπεριφερθεις σωστα και να με στηριξεις τι κανεις; Αυτο που περιγραφω απο πανω. Και ξερεις σε χρειαζομαι, εσενα και μονο εσενα, γιατι ειμαι να σκασω για να ξερεις.


Αλλα ΕΓΩ ειμαι μαγκας γιατι δε σου συμπεριφερομαι φλορικα, γιατι εγω δεν το βαλα στα ποδια οταν εσυ με αφησες, εγω σε περιμενα, ενω εσυ δες τι εκανες! Δες τι κανεις!

Ειχες πει μ αγαπας; Θυμασαι γαμωτο, Θυμασαι τιποτα;

Δεν εισαι ενταξει. Δεν εισαι ξεκολλα να νομιζεις οτι εισαι.!

Ειπες θα στειλεις και δεν εστειλες, νιωθεις οτι δεν ειμαι καλα και δε βοηθας. Δεν ειναι μαγκια ο εγωισμος σου πλεον. Και δε με γοητευει αλλο αυτο


Καλη χρονια, παρε το οσκαρ για το 12 γιατι ησουν ο ανθρωπος μου στα σιγουρα, και μη σε ξαναδω το 13!


Καλη χρονια ημων! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου