Σάββατο, 24 Νοεμβρίου 2012

Glimpses

Βαζει το χερι στο πιγουνι ή στα μαλλια, ή στη μεση και οτι κανει ξερει πως να το κανει. Καλα μην πω για το γαματο στομα, γενικα δηλαδη το προσωπο.


Αλλα κοιτα τωρα,πως να περιγραψεις τον ηλεκτρισμό; Εγω θυμαμαι να κοιταζομαστε στα ματια και αυτο να ειναι ο ορισμος. Θυμαμαι να μαθαινω τ ονομα σου και να σε κοιταζω απο την αλλη ακρη του μπαρ κι εσυ να ανταποδιδεις κι εγω να λεω μεσα μου: "Μμμαλιστα!". Κι υστερα να μου κλεινεις το ματι κι εγω να σφιγγω το σαγονι μου και να αφηνω τη ματια σου για να χαμογελασω αλλου.

Κι υστερα  θυμαμαι να βρισκομαστε στην πιο μεγαλη πολη σ ενα ξενο κρεβατι κι οι δυο, και γω απο ντροπη να μη σ αγγιζω κι εσυ απο άγνοια. Και να σε κανω οτι θελω μεχρι ενα σημειο φυσικα. Και να σε χαζευω αλλα παλι να κρατιεμαι(ειμαι σκληρη εγω).


Ολο το βραδυ μιλουσαμε κι υστερα οταν σηκωθηκαμε για τσιγαρο και για να δουμε το ξημέρωμα στο φωταγωγό σκεφτηκα πως εμεις καναμε σεξ με τα λογια. Δεν ξενερωνεις απλα φουντωνει η θεληση για το συγκεκριμενο συνδυασμο μετα απο κατι τετοια βραδια...

1 σχόλιο: