Σάββατο, 6 Οκτωβρίου 2012

Σε Θελω μαλλον...

Εγω εχω φτιαχτει για σενα κι εσυ εχεις φτιαχτει για μενα...

Και το βλεπω αυτο τωρα που γνωριζω καινουργιους περισσοτερους ανθρωπους.

Εγω εχω φτιαχτει για σενα κι εσυ εχεις φτιαχτει για μενα.

Δεν εξηγειται αλλιως να μη μπορω να αγαπησω τιποτ αλλο. Δεν εξηγειται να μην ταιριαζουνε τα χερια μου με αλλα. Δεν εξηγειται αλλιως.

Τα πιο ομορφα ματια εχεις. "Τα ματια σου ζουνε μια θαλασσα θυμαμαι". Μα σε κοιτουσα και χανομουν που λενε...

Κι υστερα οι σκεψεις μου, ολο για σενα γραφουν ενω απο ντροπη ή μυστικοπαθεια γι αλλα ασχετα μιλουν.

Εγω εχω φτιαχτει για σενα κι εσυ για μενα.

Γι αυτο γιναμε σπουδαιοι μαζι. Εγω σου εμαθα κι υστερα σε εμαθα.

Εγω εχω φτιαχτει για σενα κι εσυ εχεις φτιαχτει για μενα...

Δεν το βλεπεις το υπεροχο; Δεν το βλεπεις πως κοιταζομαστε αναμεσα στους τοσους; Τη φωτια δεν τη βλεπεις;

Εγω εχω φτιαχτει για σενα κι εσυ εχεις φτιαχτει για μενα...

Δε γινεται να μην το βλεπεις...


Γινεται;



Μαλλον γινεται.


Κι οπως λεει η Σ.

Είν' άδικο να σ' αγαπώ και να μη σ' έχω
Να ζούμε αιώνιους χειμώνες και στιγμιαία καλοκαίρια είναι άδικο.
Είν' άδικο να σ' αγαπώ κα να μη σ' έχω.

μα είναι κρίμα να φοβάμαι τρίτων τις σκιές
να τρέμω τους περαστικούς είν' αμαρτία, δε νομίζεις;

Είν' άδικο να σ' αγαπώ και να μη σ' έχω.
Να σ' αγαπώ κι άλλοι να σ' έχουν είναι άδικο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου