Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012

Δεν εχω τι να σου πω ετσι που τα κανα...

Εγω παντως στην κοκκινη εικονα σου βλεπω εναν ανθρωπο να ακουμπα το προσωπο ενος αλλου ανθρωπου, μαλλον ειναι ωστοσο ενας ανθρωπος και τα χερια του.

Η μαλακια ειναι οτι εισαι ομορφη κι οτι εγω ο μαλακας ποτε δε στο ειπα.

Σημερα στη σχολη ψαλαμε. :)))

Δε μου λειπεις γιατι δε σε εχω εδω και χρονια, απλα θυμαμαι ξεκαθαρα την πιο ξεκαθαρη αγαπη που εχω δει. Ετσι ζηλευω αυτο που ειχες τοτε κι αυτο που ειχα εγω κι αυτο που ειχαμε πιο πολυ, κι ας μην ημουν σε θεση... κι ας μην ημουν...

Ποσο λιγη και ποσο λαθος εχω υπαρξει... Λες και τωρα μικροτητες να γραφω και να κανω που θα τις καταλαβω καποτε στο μελλον;...






Μουσικο πανεπιστημιο Θεσσαλονικης σε λεω...! Και Αριστοτελους και τα σχετικα... Δικο μου σπιτι και τετοια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου