Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2012

Στο γραφειο σου ειχε ενα βιβλιο του τιτου πατρικιου κι ολο μου μιλουσες για τη ζωη μας στην αθηνα σα να ειχαμε ερωτευμενη σχεση....

"Το σπιτι μου εχει φως και θα σ αρεσει.
- Θα ρθεις;
- Θα ρθω.

- Για ποσο;
- Για οσο θελεις.

Θα ειναι απογεμα και θα χει κρυο, αλλα στο σπιτι μας θα χει ζεστη! (Το σπιτι ΜΑΣ, μαλιστα) Εγω θα πινω καφε κι εσυ θα μου παιζεις μουσικη και θα μου τραγουδας. Κι υστερα θα βραδιαζει και θα κοιμομαστε αγκαλια. Και μετα θα ρχεται το πρωι, θα σηκωνομαι πρωτ' απο σενα και θα σου φτιαχνω καφε, υστερα οσο εσυ θα κοιτας απο τη μπαλκονοπορτα εγω θα κανω μπανιο, κι ισως να τραγουδας παλι, να σ ακουω. Μετα θα ντυνομαστε ζεστα και θα πηγαινουμε βολτα στο κεντρο, συνταγμα μοναστηρακι, οπου θες. Και θα κανει κρυο κι εγω οταν δεν το περιμενεις θα σου πιανω το χερι, κι οταν εσυ με ξεχνας χαζευοντας τις βιτρινες θα σ αγκαλιαζω απο πισω και θα σε μυριζω κι εσυ θα σηκωνεις το κεφαλι πανω. (Βλεπεις οτι αυτο που περιγραφεις δεν ειναι φιλια ετσι; ) Μετα θα γυριζουμε σπιτι και ισως βλεπουμε ταινιες κι υστερα εσυ παλι θα θες να κοιμασαι κι εγω θα σου ζηταω να ασχοληθεις μαζι μου κι υστερα θα θυμωνω και θα πηγαινω μεσα γιατι εσυ θα μου λες "Σκασε!". Και μετα θα ρχεται το βραδυ και θα κοιμομαστε αγκαλια, οχι οπως τοτε που με εδιωχνες και μου ελεγες "Ζεσταινομαι!". (Μαλιστα). Μεχρι που στο τελος θα το κανουμε να ησυχασουμε."


Μου αρεσει καπως η φωνη σου οταν ησυχαζεις.
Δε γινεται ολα που λες να ειναι αληθειες, οποτε διαλεξε στα τοσα που εχεις πει τοσο καιρο σε διαφορετικους ανθρωπους ποια ειναι αληθεια και ποια οχι.

1 σχόλιο:

  1. Αυστηρή κριτική.
    Όλα όσα περιγράφει είναι Φιλία, είναι Δοτικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή