Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Βlow up

Μην το γελας φιλε, μονοι μας θα μαστε...

"-Γιατι ξερω πως θα γυριζω σπιτι μου και θα ειμαι ευτυχισμενη και θα ξυπναω το πρωι και θα φοβαμαι μη σε χασω, και ξερω πως δε μπορω να το αντεξω αυτο...
-Δε σ εχουν ερωτευτει μαλλον... Τι σε κανει να πιστευεις οτι εγω θα επετρεπα να εχεις αμφιβολιες..."


Το παραξενο ειναι που υπαρχει ενας σιγουρος τροπος να μη σκεφτομαι εσενα κι εγω δεν τον εκμεταλευομαι, αν και εχω παψει μαζι σου, μενει η συνήθεια ισως.

"-Και ξερω πως αν με ερωτευτεις θα με κανεις να σε ερωτευτω κι εγω και θα ειμαστε καλα ομως εσυ θα μου δινεις τοσα πολλα κι εγω θα θελω λιγα...
-Δε μπορω να κανω κατι γι αυτο..."


"-Δεν ηθελα κατι απλα το ενιωσα και στο ειπα.
-Ναι αλλα αφου δε θες κατι τοτε γιατι με ξεσηκωνεις; Αν δεν ελεγες τιποτα θα ηταν ολα οπως πριν. Γιατι με ξεσηκωνεις;"




Στις ναρκωτικες σχεσεις, οτι αρχιζει ομορφα τελειωνει ασχημα,
ξερεις μια μεγαλη δοση μπορει να σε στειλει ή και
απλως μια μερα παραπανω έλλειψης...

2 σχόλια:

  1. Δεν νομίζω ότι σκοτώνει μια μεγάλη δόση, απλά κακομαθαίνει -έστω και για μια φορά- και μετά η απουσία του ''πολύ'' είναι αυτή που σκοτώνει.

    Και αν βιώσεις πρώτα την μεγάλη δόση και μετά την έλλειψη, το πέσιμο είναι βέβαιο και χειρότερο.

    Τα χαιρετίσματά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ελπιζω να εισαι καλα. Εγω περναω καλοκαιρι μετα πανελληνιων, τα συμπερασματα δικα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή