Δευτέρα, 20 Αυγούστου 2012

αγαπη μου

κολαση αγαπη μου

λειπεις... ή εισαι δω, τι σημασια εχει...

κολαση που λες.

Μεσα σε μια κολαση τραγουδω και βραζω αναμεσα σε γνωστους και ξενους.

γυμνωνω το πνευμα ως ενδειξη δυναμης, γνωριζω τον εαυτο μου γυρω ως ενδειξη περιεχομενου.

Ομως σε τραγουδαω, ερωτευμενη με πικρα. Και αναζητω εκεινο που εχει τ αγγιγμα σου και φωναζω τ ονομα σου να το ακουω, κριμα ειναι να μη μ ακους. Σ αγαπω! Μ ακους;


Ξερεις σιχαινομαι (και) τα θαυμαστικα, υποβαλουν και λενε στον αναγνωστη, νιωσε! ενταση ή κατι τετοιο ή καπως ετσι... Αλλα στο δικο μου για σενα Σ ΑΓΑΠΩ δεν υπαρχει αλλη στιξη. Δεν...δε... δελτα καρδια μου και φως μου. Μου ελειψες, θελω να σ αγγιξω. Αυτο ειναι το δυσκολο, οταν μου κανει καλο να σε σκεφτομαι αλλα για να σε ξεπεραω πρεπει να μην το κανω, και ναι σ εχω ξεπερασει σε μια περιπου δυστυχια που περιμενει να φανεις. Και ναι, ελευθερη απο σενα πλεον πινω και νιωθω πως το κανω για ενα τιποτε και μια πληγωμενη...καυλα. Κριμα ειναι να υποτιμω το ενστικτο. ΣΕ ΘΕΛΩ! Τι αξια; ποια αξια;


Η δικη σου ομορφια, η δικη μου αισθητικη. Εσυ, το φως για μενα, το σκοταδι, τα παντα...
Ποια ζωη να υπαρχει πριν απο σενα....


Αξιζεις; ¨Η εγω φταιω...

Κοστιζεις περισσοτερο απ οσο αξιζεις.....

Μ αγαπας;
Πες μου
Θελω να σε δω
Δεν δε

Θα ερωτευτω ενα βουνο που να ξερω πως δεν αλλαζει θεση...

Ηλιος ημουνα ηλιος και θα πεθανω... Ελπιζω με τελυταιο φως, εκεινο του χειμωνα που δεν κοιτα το προσωπο μα το σωμα σου.

Καλυτερος ο θαυμασμος μου παρα ο ερωτας μου για σενα που δε θες απο μενα τα παντα, καλυτερα ο θαυμασμος μου,


Καληνυχτα αγαπη μου και ζωη μου και ζωη μου και στεργια μου και φως μου. Καληνυχτα... Ονειρα γλυκα, ονειρεψου λουλουδια. Σ αγαπω.

Λες αυριο να χω μετανοιωσει; οχι τιποτα αλλο αλλα εχω πιει κιολας...

Σκατα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου