Παρασκευή, 13 Ιουλίου 2012

Αναρτηση για δυο

"Kαι ξερω αγνωστοι θα γινουμε
Θα μενουμε μακρια
κι αν ειπαμε ως εκει τ αφηνουμε
Φοβασαι αγαπη μου στα ψηλα..."


Σε ερωτευομαι τις νυχτες. Ειδικα εκεινες που ακουω τη φωνη σου στο ακουστικο να μου λεει ποτε σαχλα και ποτε σοβαρα.Σημερα φοβοσουν, ετσι φοβηθηκα κι εγω, δεν ξερω πως και γιατι αλλα ηταν κατι τετοιο. Εχεις την πιο ωραια φωνη, βασικα ψεματα, εχεις τη φωνη που μ αρεσει πιο πολυ. Επισης αντιστεκεσαι, κι αυτο ειναι σημαντικο.

Μετρησα σημερα το βραδυ:
1.Κ
2.Ζ
3.Ν
4.Μ
 Σε αυτα κατεληξα και στο γεγονος οτι καμια ιστορια απο αυτες δε λυνεται.


Εστηψα λεμονι με τα χερια κι εβαλα ενα περιεργο κομματι παγο στο ποτηρι, εβαλα και σοδα και κατι κοκκινο που βρηκα στην καβα μας.Πολυ πετυχημενο για τυχαιο ποτο, και τωρα καθομαι στο μπαλκονι και σκεφτομαι ή δεν ξερω. Μεσα σ αυτο το μπλογκ ειναι γραμενα ολα, οι φορες που σε ηθελα, η πρωτη φορα που σε σιχαθηκα, η δευτερη, η πρωτη φυγη, η δευτερη, κι ας λενε πως στην τριτη καιγεσαι εγω δεν ξερω.

Δε με ενδιαφερει. Αλλο το δε με νοιαζει. Απλα η αισθηση που θα με προστατεψει ειναι εκεινη του χειμωνα, ειχα κακο ταιμιν με τον καιρο. Αλλα...

Ξερεις σκεφτομαι πως αν συμπεριφεροσουν σωστα θα μπορουσα να τα καταφερω καλυτερα, ωστοσο σκεφτομαι πως επιτειδες συμπεριφερεσαι ετσι δεν ξερω για ποιο λογο βεβαια. Τελος νομιζω πως δεν εχεις ετοιμαστει για το ενδεχομενο να μη σε θελω. Υπαρχει και η γαμημενη αποψη να μη σε νοιαζει και απλα να μην εχεις τ αρχιδια να το πεις, αλλα νταξει.


Σημερα μου ειπες κατι που λεει το τραγουδι μου. Εχω αρχισει επικινδυνα να σε αναζητω. Ειμαι κουρασμενη για να κερδισω εναν ανθρωπο ακομα. Αλλα εχω καταληξει, κοστιζεις αρκετα, δεν ξερω ωστοσο αν ειμαι διατεθιμενη να τα πληρωσω για να δω αν τα αξιζεις ολα εκεινα. Εχω αρχισει να σε θελω επικινδυνα παντως.


Και ξερεις τι σκεφτομουν; Οτι, οποιος θελει κι αναρωτιεται για μενα, μπορει να διαβασει εδω, να προσπαθησει και να καταλαβει, ειναι ολα γραμενα. Ομως σου ειχα πει, δε σκοπευω να με παρουσιασω στον οποιονδηποτε ετσι απλα, δεν ξερω αν θυμασαι τοτε που σου ελεγα να μη λες στους αλλους πως τραγουδαω...

"Κι αν μεγαλωσουνε οι νυχτες
Μη φοβηθω αν θα συμβει..."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου