Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Πιο σεξυ, πεθαινεις.

Φτασαμε σπιτι μετα την καθυστερηση στη βασιλισσης Σοφιας οπου περιμεναμε το λεωφορειο. Ακουμπησα το μεγαλο μαυρο φακελο σου κατω. Γνωριστηκες με τη Σ. Αφησαμε τις βαλιτσες μεσα κι υστερα πηγαμε στην κουζινα. Σου εβαλα νερο αθηνας απο το ψυγειο σ ενα ποτηρι κι υστερα σε κοιταξα ετσι που επινες κι εβγαζες λιγο τη γλωσσα ακουμπωντας το ποτηρι.

(...)

Κατεβηκαμε τερμα τη φαραντατων προς τα πισω που μαλλον αλλαζε ονομα αλλα εμεις για χαρη της συνεννοησης ονομασαμε παλι φαραντατων.

*Ειναι στο εβδομο στενο αριστερα. Ετσι λεω.
Μου ειπες κι εδειξες το χαρτη για δικαιολογια.
*Μ, ενταξει.
*Θα σε παω εγω και θα με γυρισεις εσυ, τι λες; συνεχισες.
*Α δεν υποσχομαι τιποτα μπορει να πιω και να μη θυμαμαι. Αλλα δεν εχω θεμα να μας οδηγησεις εσυ, σ εμπιστευομαι.
Χαμογελασα, κοιταζοντας το προσωπο σου. Σκεφτομουν ποσο ωραιο στομα εχεις. (Χεστηκα εγω για το πως θα φταναμε εκει που επρεπε)
*Αληθεια;! ειπες (ποσο χαρακτηριστικα παιζει να το λες;!) εμενα δε με εμπιστευονται συχνα γιατι παντα χανομαι.
*Ενταξει. Εγω θα το ρισκαρω.
Ειχα αρχισει να παραχαμογελαω, ποτε πονηρα ποτε με αγαπη.


Γυρισαμε. Η Σ κοιμοταν στον καναπε και μας ειχε στρωσει στο κρεβατι (της) μεσα. Ποσο γαματη; Υστερα μιλουσαμε ολο το βραδυ και συ με προκαλουσες και ηταν αναμενομενο να σε ερωτευτω. Αντιληψη, λογος, ταχυτητα, διαφορετικοτητα, σπανιοτητα, ωραια φωνη, γαματο στομα, ξενες λεξεις, υπεροχο λαμδα, γαματο στομα... Καπνιζαμε τσιγαρα στο σκοταδι, οταν μου ζητησες να ρθω στα μερη σου για διακοπες, παρεξηγουσα τα λογια σου, ομως οχι το τι ηθελες. Γελουσες και με αγγιζες, σε αγγιζα κι εγω. Ιδρωναν τα χερια σου. Ειχες ομορφη πλατη.

(...)

Βγηκε ο ηλιος κι αφου ειχαμε συζητησει ποσο μπορει να σε θελω και να με θελεις, αποφασιζοντας πως μεχρι να ξαναβρεθουμε θα μαστε κολλητοι, φτιαξαμε τις βαλιτσες μας. Πηραμε το λεωφορειο απο φαραντατων γωνια και κατεβηκαμε συνταγμα. Σε πηγα στη σταση του τραμ. Ποσο ωραιο στομα εχεις, θεε μου! Κατσαμε στον ηλιο κι εγω σ εδιωχνα κι εσυ δεν εφευγες και ελεγες πως θα παρεις το επομενο κι εγω ηθελα να αργησει αλλα σκεφτομουν τι σημασια ειχε.

Και με ρωτησες αν σε θελω. Κι εγω σου ειπα οχι. Και με ρωτησες υστερα αν θα σου απαντουσα με ειλικρινια. Και σου απαντησα παλι οχι. (Κι ειχα ενθουσιαστει που σκεφτοσουν το ενδεχομενο να σου λεω ψεματα...)

Ωραια. Τελειωνε με τις διακοπες και γυρνα. Θελω να σε δω. Περιμενω και τα πραγματα μου που εχεις. Και να σου δωσω και το δωρο σου πρεπει. Χρονια πολλα.


Πρωτη σου αναρτηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου