Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

T.E.Λ.Ο.Σ

Οταν ολη σου η ζωη διχαζεται στην προσπαθεια να εισαι συνεπης και ασυνεπης αναλογα με τον απεναντι σου. Κι οταν σε καθε περιπτωση σου ειναι αδυνατο να εισαι αυτο που πρεπει.

Τελος αυτα. Δε θα γινομαι εγω αυτο που πρεπει, ας γινεις εσυ αυτη τη φορα αυτο που μου πρεπει. Κι αν δε θες τοτε δρομο.

Να μου πω ενα μπραβο και σιγα σιγα να αρχισω να το εννοω, να με αγαπαω ξανα, μαλλον να με αγαπησω.

Καλη ζωη φοιτητρια. Καλη ζωη ααυτε μου! Προσπαθησες να με καταστρεψεις και καποιες φορες τα καταφερες, ελπιζω να σ αφησω πισω.

Θα φτιαξω ενα μεγαλο εγω να μη μπορει να νικηθει. Και να μην ξεχασω να παψω να σ αγαπω.

Καλη ζωη Στελλα. Συγχαρητηρια, εισαι γαματη. Καλη αρχη...

8 σχόλια:

  1. Οι σκέψεις μου είναι κάπως ανάκατες οπότε θα προσπαθήσω να τις βάλω σε μια σειρά (αλληλο)σύνδεσης μεταξύ τους.

    Μπράβο για την ανάρτηση, ειδικά για την 2η στροφή. Και εγώ αυτό βλέπω από όλους, ή τουλάχιστον αυτό πιστεύω ότι γίνεται :D.

    Και αρχίζοντας και εγώ με μπράβο, πάω στην 3η στροφή που με έκανε να θυμηθώ μια παλιά, αλλά μόνιμη σκέψη μου. Οι άνθρωποι, αν παρατηρήσεις δεν λένε ποτέ μπράβο, ούτε στον εαυτό τους ούτε στους άλλους. Πόσο μάλλον στις αρνητικές περιστάσεις, πχ στο ποδόσφαιρο με τους φίλους μου χάνουμε και είμαι ο μόνος που εξακολουθεί να διατηρεί ένα ''μπράβο'' στην ομάδα. Και σε κοιτάνε με ένα βλέμμα ''τρελλός είναι;''. Οι άνθρωποι χρειάζονται έπαινο συνεχώς, ακόμα και για τα μικρότερα πράγματα, τους κάνει καλό και καλύτερους.
    Οπότε μπράβο σου!

    Ο Mead, ένας κοινωνιολόγος-ψυχολόγος (αγαπημένος) χωρίζει τον Εαυτό (είτε ως ααυτός είτε ως εαυτός δεν έχει σημασία) στο Εγώ και στο Εμέ. Το Εγώ είναι τα ένστικτα σε γενικές γραμμές και οι προσωπικές επιθυμίες μας. Το Εμέ είναι οι κοινωνικές επιταγές και τα κοινωνικά πρέπει. Πού θέλω να καταλήξω. Αυτοκαταστροφικός Εαυτός και ισχυρό Εγώ δεν γίνεται να (συν)υπάρξουν.
    Οπότε δεν σε κατέστρεφε ο εαυτός σου. Ίσως ήταν κάποιος άλλος εεε :) που ανάγκαζε/ωθούσε τον εαυτό σου να καταστρέφεται.

    Επίπεδο γαμιστερότητας (πόσο γαμάτος/η είσαι) : 10/10 :D

    Καλό βράδυ, και συγγνώμη για την πολυλογία :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τη δικη σου πολυλογια την αγαπω γιατι δε με κουραζει και γιατι (ως τωρα) περιεχει πληροφορια. :)

      "Αυτοκαταστροφικός Εαυτός και ισχυρό Εγώ δεν..." Μαλιστα, καλο. Σιγα σιγα θα τα ρυθμισω ολα...

      Επισης θα σου στειλω ενα μειλ με σκεψεις, λεω... Θα τα καταφερω πιστευω :)

      Αχ τι καλα...((:

      Εμ, μ αρεσει να σε διαβαζω :D

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Στέλλα είσαι γαμάτη. Καλή αρχή!
    Μπράβο μπράβο μπράβο ! Και να σε αγαπάς γιατί το αξίζεις, όπως αξίζεις να σ'αγαπούν κι οι άλλοι=)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστω πολυ μικρη. Εχω αρχισει να πιστευω οτι σιγα σιγα ολα θα φτιαξουν. :)

      Διαγραφή
  3. Με τι έχει να κάνει το τέλος που αναφέρεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με το τελος μια εποχης. Μιας εποχης οπου ενιωθα ασχημα και ασχημη και μιας εποχης που δεν αντιλαμβανομουν την αξια, τις δυνατοτητες και την ικανοτητα μου να ζω χωρις την αναγκη καποιου αλλου... Περιπου αυτο, αλλα μαλλον κι ενα τελος σε αλλα πραγματα και καταστασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αγάπησα
    πόστ :D !!!!!
    ποτέ δεν είναι αργά για ένα σχόλιο για ένα τέτοιο πόστ <3 !!!!!
    ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή