Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Φυσικα φυσικη...

Μπηκαμε μεσα και κατσαμε. Γραψαμε τα ονοματα μας στα τετραδια και το εξεταζομενο μαθημα. Τα περιμενα δυσκολα και δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα να μη γραψω. Μετα απο λιγο ηρθαν και τα θεματα.
Το πρωτο θεμα νταξει, ηταν οτι να ναι, αλλα ηταν πρωτο θεμα.
Το δευτερο ηταν δυσκολο, το Β3 δε μπορουσα να το κανω και το αφησα για μετα.
Ξεκιναω το τριτο λυνω λυνω και φτανω στο Γ3 και σου ζητουσε μια ταχυτητα κι εγω την εβρισκα 0 και λεω νταξει αυτο ειναι λαθος αλλα δεν εχω κατι πιο σωστο στο μυαλο μου οποτε αστο. Το Γ4 δε μπορουσα να το λυσω και λεω αστο για μετα. 
Παω τεταρτο. Το Δ1 ηταν σχετικα θεωρητικο, δε θυμομουν πως ακριβως γινεται αλλα το χω ψευτοκανει και λογικα τα 3/5 θα μου τα δωσει. Μετα το Δ2 ενταξει μετα γραφω το Δ3 σωστα και το διορθωσα μετα και το γραψα λαθος, αν ειναι! αλλα δεν ειναι πολυ λαθος οποτε λογικα θα μου δωσει κι απο κει τιποτα. Ε και στο Δ4 που ηταν ΓΑΜΑΤΟ το ΑΓΑΠΩ εγραψα σωστα τη συνθηκη αλλα εκανα λαθος αντικατασταση γτ ειχα ηδη λαθος νουμερο...
Και αφου εκανα ολα αυτα ειχε περασει 1 ωρα και 30 λεπτα. Παω μια τουαλετα και γυριζω και γραφω Β3 και Γ4 και σε 1 ωρα και 45 λεπτα ειχα τελειωσει.
Οποτε εμενα τα θεματα δε μου φανηκαν θεματα για 3 ωρες και βαλε.
Επισης εκνευριζομαι με τον εαυτο μου που διορθωσα κατι που ειχα ηδη σωστο και που δεν επεμεινα στο θεωριτικο κομματι του Δ1...

Ειναι οι πρωτες εξετασεις που δεν χανω επειδη δεν ξερω τον τυπο. Ειναι οι πρωτες εξετασεις που δεν εξεταζουν ακριβως γνωση αλλα διαισθηση. Ειναι οι πρωτες εξετασεις που γραφω εγω και δε γραφουν οι αλλοι, εννοω συγκεκριμενα για το μαθημα. Επισης τοσα χρονια νιωθω αχρηστη. Επειδη κανω πολλα πραγματα αλλιως, γραφω αλλιως λυνω αλλιως και λειτουργω αλλιως και νιωθω αχρηστη. Και σημερα ειπα στον εαυτο μου πως θελω να βγαλω πολλα μορια για να τα τριψω στη μουρη του καθε μαλακα που με κανει να νιωθω πως ειμαι στην κατηγορια "του 15". Γιατι ειναι πολυ ασχημο για μενα και γιατι νιωθω ασχημα και οχι δεν το εχω δημιουργησει εγω στον εαυτο μου.
Πρωτη φορα γραφω εγω και δε γραφουν οι αλλοι....
Σιγα το πραγμα δηλαδη απλα μου κανει εντυπωση, ξερεις.

Εχω γραψει καπου στο 85 και πανω, και πρωτη φορα μας εξετασαν σ αυτο που χρησιμοποιω εγω οταν δεν ξερω, αυτο το "σαν ενστικτο". Πρωτη φορα...

Ρε Στεφη εγραψα ρε! Αμα ειναι καλος και οχι μαλακας μου βαζει 90 ανετα... :)
Βεβαια εσυ πηρες 94 νομιζω αλλα παραδεξου τα δικα σας ηταν πιο ευκολα:Ρ

Ε Στεφ εγραψα ρε! Οπως το χαμε σχεδιασει!

3 σχόλια: