Σάββατο, 19 Μαΐου 2012

Διαβαζω εκθεση και χαιρομαι :)

Οταν ημουνα μικρη, γιατι ναι, τωρα εχω Μεγαλωσει και δινω και Πανελληνιες(για οσους δεν καταλαβαν), γκρινιαζα καποιες φορες πως με πονανε τα ποδια μου. Μικρη εννοω δημοτικο 2α 3η ταξη. Γκρινιαζα λοιπον. Οι γονεις μου μου ελεγαν πως ψηλωνω, κι εχω χαιρομουνα και ελεγα απο μεσα μου "αν ειναι ετσι, χαλαλι"...

Ομως παντα μου περνουσε απο το μυαλο οτι ηταν μια δικαιολογια για να μην "ποναω" που με πονανε τα ποδια μου, μια δικαιολογια για να ανεχομαι τον πονο βουβα. (Σιγα τον πονο τωρα! αλλα ξερεις συμβολικα ειναι αυτα...)

Και πριν απο μερικες βδομαδες ακουσα το στιχο: Η καρδια ποναει παντα οταν ψηλωνει...

Και σκεφτηκα αυτο, οτι ο "ποιητης" θελει να πει πως οταν πληγωνεσαι απο αγαπη ή καρδια σου μεγαλωνει και ωριμάζει και αυτο ειναι μια επιπονη διαδικασια οπως το υψος για τα μικρα παιδια. Αλλα μετα σκεφτηκα πως για μενα αυτο ΕΙΝΑΙ μια δικαιολογια για να μην "ποναω" που με ποναει η καρδια μου, μια δικαιολογια για να ανεχομαι τον πονο βουβα. Επισης κατι μου λεει πως ο ιδιος ο στιχουργος ισως το χει σκεφτει... Εννοω ενταξει δε μπορω να ξερω... Βασικα τι λεω. Δεν εχει σημασια τελοσπαντων, θα μπορουσε.



Και νιωθω καπως καθε φορα που οι λεξεις καποιου με "καταφερνουν" ακομα κι αν τις δεχομαι αλλιως, γιατι για μενα ειναι(!) δικαιολογια ο στιχος αλλα παραλληλα κατι γινεται και καπως με καποιο τροπο με παρηγορει και λεω μεσα μου "χαλαλι"....

2 σχόλια:

  1. Χαλάλι...όντως :)

    Ωραίες σκέψεις

    Και εμένα πόναγαν τα πόδια μου. Και τώρα πονάνε μερικές φορές. Αλλά αλλιώς...η καρδιά μου πρέπει να είναι πολύ ώριμη :) :). Νοιώθω τόσο γαμάτος! :D

    Θα περιμένω ενημέρωση σχετικά με το πανελλαδικό θέμα (όταν τελειώσει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νιωθεις επειδη εισαι νεαρε! Σου το χω ξαναπει... Λαλαλα τι ωραια(ειμαι στη φαση που λεω πως θα γραψω)

    Θα εχεις θα εχεις εννοειται... :)(Δε θα τελειωσουν ποτε! ΑΑΑ!)

    Ολα θα πανε καλα... Ψυχραιμια.
    Ελπιζω να εισαι καλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή