Πέμπτη, 10 Μαΐου 2012

Τιποτα δε ζει για παντα, μονο η αγαπη στα δικα σου παραμυθια

Ετσι παει. Οτι ποθησαμε αρκετα μα δεν εγινε δικο μας, το μισησαμε στο τελος. Αμυνα το λενε.

Πειθω....
Ζωγραφισα ενα λεωφορειο στον ασπρομαυρο πινακα, και σου ζητησα να με καμαρωσεις για το σχεδιο μου. Εσυ οντως το βρηκες πολυ  πετυχημενο, εως και... κοκκινο.

Βλεπουμε αυτο που θελουμε να δουμε, οχι αυτο που υπαρχει στ αληθεια. Κι εσυ ηθελες να δεις ενα -κοκκινο- λεωφορειο απλα και μονο επειδη στο ειπα εγω. Μ αρεσει που καταφερνω να κατευθυνω τη σκεψη σου. Να γι αυτο δεν τα καταφερνω αναμεσα μας, γιατι φοβαμαι να σε κατευθυνω προς τα εμενα. Γιατι σε αγαπω και σε προστατευω. Και σε προστατευω ακομα κι απο μενα... Ειναι μεγαλη ευθυνη να σε κανω να με αγαπησεις δε νομιζεις; Γι αυτο προσπαθησε το αυτο χωρις τη βοηθεια μου... Αν θες και μπορεις... Εννοω, ξερεις.



* Σ ευχαριστω, ηθελα να τα πω καπου...
* Ναι ρε μην κολλας, οποτε ειναι απλως ξαναπαρε τηλ...

Χαιρομαι που ειμαι το "καπου" σου. Τι ωραια! Ειμαι το καπου για πολλους μαλλον. Αντιλαμβανομαι, παρακολουθω και λεω πολυ πειστικα το "ολα θα πανε καλα" αφου συχνα το πιστευω κιολας. Ομως αυτο δεν ειναι δικαιο. Γιατι εγω οταν αγαπαω τους ανθρωπους το κανω επειδη το μυαλο μου τους χρειαζεται για να λειτουργει κανονικα και στο κεφαλι μου η ελλειψη τους μου προκαλει δυσαρεσκεια. Ενω ειναι αδικο εσυ να με αγαπας απλα και μονο επειδη ειμαι ο πιο "βολικα" εξυπνος ανθρωπος που εχεις συναντησει. Ειναι αδικο εγω να μη μπορω να σε αντικαταστησω ενω εσυ, ε ενταξει σιγουρα θα βρεθουν πιο εξυπνοι ανθρωποι.... Καταλαβες...

ΣF=m*α
Στ=Ι*αγ


Στεφ... Το κιν μου δε θελει να συνεργαστει :)
Μην ξεχνας, "Τιποτα δε ζει για παντα, μονο η αγαπη στα δικα σου παραμυθια"...

10 σχόλια:

  1. Ωραίο κείμενο. Όλα κινούνται αλλιώς είναι νεκρά. Το θέμα είναι αν- και με πιο τρόπο- ακολουθείς και εσύ την κίνηση αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω.

      ...Ολα κινουνται ναι, εννοωντας ομως;

      Διαγραφή
    2. Εννοώντας πως η προσπάθεια να διανύσεις τις αποστάσεις θέλει κίνηση και είναι αυτή η διαδικασία που κρατάει το πράγμα ζωντανό. Σε ένα βαθμό βέβαια, γιατί παίζει να κυνηγάει και φαντάσματα κανείς. Επίσης, εννοώντας πως όταν "κινείσαι"- ακολουθώντας ή και όχι την κίνηση του άλλου- θα βρεθείς σε ένα παρακάτω σημείο που τα πράγματα θα είναι αλλιώς. Αν οι άλλοι γύρω αλλάζουν, το να είναι κανείς στατικός, είναι μόνο μειονέκτημα. Εκτός, πάλι, αν νιώθει καλύτερα έτσι.

      Κάπως έτσι τέλος πάντων. Δεν μπορώ να το θέσω πολύ καλά.

      Διαγραφή
    3. Το ζητουμενο ειναι ο συντονισμος, αν και οταν μια σχεση φτανει στο "καλυτερο" της ισως να χρειαζεται στασιμοτητα εκει...

      Και βασικα, αν καταλαβα καλα, δυσκολα μετατρεπεις κατι επειδη ο απεναντι αλλαξε ή κουραστηκε ή δεν ξερω. Ισως το σωστο ωστοσο να ειναι μια προσαρμογη...

      Διαγραφή
    4. Συμφωνούμε. Μερικές φορές, ίσως και να μη χρειάζεται κιόλας να προσπαθείς περισσότερο και απλά να πρέπει να λήξει το πράγμα.

      Μια ερώτηση μόνο: Αυτή η στασιμότητα σε τι βαθμό είναι "ακίνητη"; Θέλω να πω, μήπως στο εσωτερικό της κρύβει κίνηση (ακόμα και έντονη) με αμοιβαίο και ισοδύναμο τρόπο και απλά μοιάζει με στατική κατάσταση εξωτερικά; Η προσέγγιση του συντονισμού με καλύπτει πάντως.

      Διαγραφή
    5. Πολυ ομορφος χαρακτηρισμος: "ισοδυναμο". Ναι αυτο εννοω στατικη κατασταση.

      Διαγραφή
  2. "Οτι ποθησαμε αρκετα μα δεν εγινε δικο μας, το μισησαμε στο τελος."

    Έτσι είναι.. μα ίσως και να είναι λίγο θλιβερή αυτή η αλήθεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...Παντως υποθετω πως ισως (μετα απο αρκετο καιρο) οταν περναει ο "ποθος" περναει και το μισος.

      Διαγραφή
  3. Πρώτα αυτό ''Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά''

    Μετά...το συγκεκριμένο μίσος νομίζω είναι περισσότερο απωθημένο παρά μίσος. Οπότε ''ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά'' και έγινε απωθημένο

    Και τέλος ''You found out to love me, you have to climb some fences''

    Καλή συνέχεια εε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε συμφωνω με το ''Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά''... Συμφωνω με το απωθημενο, ομως τι νοημα εχει πως θα βαφτισεις το συναισθημα... Εννοω, ξερεις...

      Πανελληνιες 2012 θα ειμαι κι εγω εκει..!

      Διαγραφή