Τετάρτη, 2 Μαΐου 2012

Θεατρο

Θες να σου πω ποσο καλη ειμαι;
Δες, δες πως σε επεισα, ποσο ευκολα...Δες

Αυτο που αλλαζει τη σκηνη ειναι το ποιος μιλαει, να ξερεις....
Κι αν ολοι γυρω σου μιλανε με το στομα τους
εγω μιλαω με ενα χτες και μια καρδια μεγαλη,
μια ψυχη σαν πετρα που γραφω...

Κι οταν λυγιζω κι οταν τραγουδαω σα να κλαιω ειναι γι αυτο.
Γιατι δεν τραγουδαω με το στομα, μα
μ ενα αυριο που σε αναζηταει κι ενα χτες που σε ζητουσε...

Ποσο σπουδαια μπορει να ειμαι;
Γιατι αποκλειεται να υπαρχει περισσοτερη αγαπη απο αυτη που εχω
Αρα Ειμαι Σπουδαια και τρανη.
Γιατι περισσοτερη αφοσιωση δε γινεται να υπαρχει.
Κι εγω καθε βραδυ τραγουδαω κι ας μη μ ακους...


Ειμαι σπουδαια γιατι ηξερα οταν διαλεγα, κι ακομα ξερω
Το που και τι ειμαστε, το τι θελουμε το τι κανουμε, ηξερα
και ειμαι σπουδαια γιατι μπορουσα και μπορω να σηκωνω την επιλογη μου
και ξερω ακομα πως μονο εσυ αγγιζεις το σκοταδι μου...

Γιατι τους αλλους δεν τους εχω γοητευσει, δεν το θελησα βλεπεις.
Ενω εσενα, απο 7 θαλασσες σε περασα για να γραφεις το ονομα μου στα δεντρα πια
κι οταν δεν το γραφεις, να το διαβαζεις σε καθε τοιχο αντι για το δικο σου που γραφει πραγματικα.
Βλεπεις σε εμαθα πως αυτα τα δυο ονοματα πρεπει να ειναι μαζι
Ετσι καθε που βλεπεις το δικο σου ψαχνεις κι ενα Σιγμα εκει τριγυρω.

Ειμαι σπουδαια. Τελεια και παυλα.

"Με ματωμενα χερια σ αγαπαω κι ετσι λερωνω τ ονομα σου
μα ειναι βραδυ μη φοβασαι, οσους δε μας ξερουν να λυπασαι" Διαβασε το παλι και 3 φορες αν χρειαστει.

Εγω το τραγουδαω για μερες μηπως και καταλαβω τι εννοω, προσπαθω βλεπεις κι εγω να το αποφυγω. Προσπαθω να αγνοησω τα σημαδια. Μα σαν κατι να συμβαινει καθε φορα που το τραγουδαω και δε μπορω να σταματησω, και λυγιζω τα γονατα και κοιτω το πατωμα και γυριζει η φωνη μου πισω....

Δεν υπαρχουν ανθρωποι που να παιζουν θεατρο με την ψυχη τους, ολοι παιζουν με το στομα τους.
Δες τι αξια εχουν τα δικα μου ψεματα λοιπον... Δεν ειμαι καλη για κανεναν, ειμαι μετρια των μετριων, ομως εχω την ταση για σενα να γινομαι η καλυτερη, και το περιεχομενο το κερδισα λιγα χρονια πριν. Σα να σε περιμενα...
Καληνυχτα σου.

2 σχόλια:

  1. Με το στόμα ανοιχτό έμεινα...

    Μερικές φορές τα τραγούδια μου τα εννοώ...μόνο μερικές φορές όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παντα τα εννοω απλως δε θελω να τρομαζουν οι γυρω μου που τυχαινει να διαβαζουν το μπλογκ... Αν και...Αστα! :Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή