Τετάρτη, 11 Απριλίου 2012

Cult...(S)

Ξερεις, μ αρεσει να τους κοιτω να με κοιτουν. Οχι παντα μονο οταν μιλαω για σενα. Αλλα μου ειναι δυσκολο να τους λεω, να τους εξηγω, πως και ποσο. Μπορει και να μη μπορουν να καταλαβουν εξαλλου. Ετσι, γραφω τις σκεψεις μου σ ενα χαρτι και γραφω τ ονομα σου στις εσοχές του τετραδιου, οταν χανω τον ειρμό μου. Μετα βαζω μουσικη και γινεται (κατι σαν) τραγουδι. Οποτε ειμαι ερωτευμενη με τα τραγουδια μου. Τα τραγουδαω μπροστα τους λοιπον και με κοιτουν ολοι, κι εγω χαιρομαι που μαθαινουν την ιστορια μας. Και δες, τους λεω με λεξεις ποσο μπορει να σε θελω, να σε ψαχνω, να σε εχω, να σε εχασα, να "σ εχω βρει και να σε χανω". Κι εκεινοι ακουνε με προσοχη και δεος. Δες τους, ακουνε την αγαπη μας! Δες τους... Δες η αγαπη μας ομορφη που ειναι....


Μετα ερχονται και μου λενε τα σχολια τους, για τη φωνη τους στιχους τη μουσικη. Εγω δεν τους ακουω χαμογελαω μοναχα ευγενικα γιατι πραγματικα τους αγαπω. Οσους ακουνε τα προβληματα μου τους αγαπω. Με τους ακροατες μου ειμαστε για 4 και κατι λεπτα φιλοι. Γιατι τοτε τους κερδιζω. Μονο οταν ασχολουμαι μαζι σου τους "αρεσω". Δε με νοιάζει, εγω λεω για σενα! Και λεω για σενα και δε θελουν να με διακόψουν, το αντιθετο μαλιστα.

Κοιτουν ποτε τα χερια μου ποτε το προσωπο μου, ενω εσυ προτιμάς μαλλον το στομα μου. Ετσι καποτε ειχα γραψει πως εσυ "κοιτας το στομα μου κι εγω δενω τα χερια". Εγω αγαπη μου εχω εσενα, εχω την ελλειψη σου, το θυμο που φερνεις, τη θυμηση, τη μουσικη, τα λογια, εχω τη αυτονομια και την ικανοτητα με τους υπολοιπους ανθρωπους οταν θελω εσενα πιο πολυ.


Αγαπη μου, δες η αγαπη μας ομορφη που ειναι...(!)
Καλη σου νυχτα
Καληνυχτα σε ολους

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο όντως....και συγκινητικό....
    Μου έχουν λείψει τα κείμενά σου, ελπίζω στο εξής να μπορώ να είμαι πιο συνεπής στην ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω ελπιζω να εισαι καλα... Και περισσοτερη συγγραφη απο μεριας σου, αν γινεται, εννοω ξερεις... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή