Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2012

Τριτες μικρες γιατι μ εχεις καταστρεψει και τριτες μεγαλες γιατι...ε, χωρις γιατι(:

Mε ματωμενα χερια ξενυχταω...
Ξυπναω μεσα στη νυχτα σε τραγουδαω
και κανω λεξεις που απαντουν
μα ουτε κεινες τοσο μονες    δε μπορουν
να σ αγαπουν οπως εγω

και να σ αγγιζουν να αξιζουν
να μου μοιαζουν να σ αλλαζουν

Και πες πως μονο εμενα αγαπας
και κοιτα με στα ματια αν τ αντεχεις
και πες πως μονο εμενα θα ζητας

Και ποια ζωη να υπαρχει πριν απο μενα
και ποιο τελος και ποια αρχη
κι αν μ αγαπας το κανω θεμα
κι οταν το λες μοιαζεις παιδι

Με ματωμενα χερια σ αγαπαω...


Το καινουργιο μου τραγουδι ειναι, κι εγω χαιρομαι και θα το τραγουδαω καθε μερα. (:
"Μονο για σενα..." Μου φτανει απλα που ειχες πει καποια στιγμη...

2 σχόλια:

  1. μα τι ωραίο όμως..
    <33
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Xαιρομαι που σ αρεσει μικρη!
    Παιζω πανω του ρε- και ντο+ και χαιρομαι (((:

    ΑπάντησηΔιαγραφή