Τρίτη, 13 Μαρτίου 2012

Παραλογη και ο,τι θες πες με!

Εφτιαξα αυτο που χρειαζοσουν. Εργαζομουν για τη δικη σου ευτυχια. Ηξερα πως ηταν ενας στοχος που θα σε εκανε ευτυχισμενη κι εμενα θα μου εδινε τη χαρα της νικης. (Η ευτυχια φιλε ειναι 5 δευτερολεπτα.)  Αλλα τελικα η χαρα αυτη δε μου φτανει. Και ειναι αδικο που εσυ δε θα προσπαθησεις ποτε για μενα οπως εγω το εχω αναγκη. Ειναι αδικο που δε θα με προστατευες ποτε και που ποτε δε θα πιστευες σε μενα. Ειναι αδικο που δε με κανεις να νιωθω καλυτερη, ειναι αδικο που δε σκεφτεσαι πριν απο μενα για μενα. Ειναι αδικο που ξεχνας, που νομιζεις, που κανεις λαθος, που κρυβεσαι στο οτι φαινομαι δυνατη και γαματη(ισως) χωρις τη βοηθεια κανενος. Ειναι λαθος που οταν ειμαι μαζι σου δε νιωθω δυνατη αλλα εξαρτημενη... Ειναι λαθος αυτο που κανεις.

Και να, η απαντηση γιατι εκλαιγα τοσο για κεινη τοτε.

Ειναι στεναχωρη σκεψη πως ο ανθρωπος που σ αγαπησε διαφορετικα απο τους αλλους(ισως με τον τροπο που εσυ ηθελες και ζητουσες) δε σ αγαπαει πια κι εχει αλλαξει.

Πριν απο ενα χρονο, μπορει και δυο με κοροιδευατε που ακουγα την "κλαψα"....Και τωρα θα παμε ολοι μαζι ξερω γω...


Και πραγματικα ειναι σοκαριστικο, οι ανθρωποι που προσπαθουσαν για μενα ηταν αυτοι που με "ηθελαν". Ξερω γω νταξει, μπορειτε απλα να μαθετε να αγαπατε...; Κι αν δεν αγαπατε να το πειτε, ευχαριστω.

Ειναι κουραστικο μονο να δινεις. Και καθε φορα δε γινεται να ειναι του μυαλου μου οτι με αδικειτε. Και μαθηματικα αν το δεις.

Γαμω.

Θελω κι εσενα να σε βρισω αλλα οταν θα περασει θα δεις το παρτυ το αληθινο...

2 σχόλια:

  1. προσωπικά πιστεύω πως ο καθένας είναι διαφορετικός,και οτι δεν μπορείς να ξέρεις τι σκέφτεται και τι νιώθει με υποθέσεις.
    επίσης η αγάπη ορίζεται με πολλους τρόπους,όχι μόνο με αυτούς που καταλαβαίνουμε εμείς.και μου ακούγεται λάθος να ζητάς από κάποιον να μάθει να αγαπάει,ξέρεις,το λάθος μπορεί να βρίσκεται σε πολλά άλλα,δεν ξέρω.
    τεσπά..εννοώ πολλά και δεν τα γράφω σωστά.
    Υ.Γ.το τραγούδι το ακούω συνεχώς μια βδομάδα τώρα=ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή