Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2012

Παλι θελω να σε βρισω! Τι θα γινει μ'αυτο το θεμα;

Με κουρασε ρε φιλε, δηλαδη πραγματικα μπες στη θεση μου...

Ξερεις τι μου χει λειψει; Η σιγουρια. Αυτο το να με θελεις κι εγω να το ξερω... Να χτυπαει το τηλεφωνο μου και να ξερω ποιος ειναι. Η παρουσια και το ενδιαφερον. Και σκεφτομαι πως θελω να σε δω, μα φοβαμαι τα ιδια νεα σου που θα ακουσω. Δε μπορεις να εχεις ευτυχια ετσι, οταν με θες ακομα. Δε μπορεις. Απλα τωρα κανεις μαλακιες και δεν ξερω... Εγω φταιω γι αυτο και δεν λεω κατι απλα θελω να σε εχω, να γυριζω σε σενα και να εχεις μια κατηγορια στο κεφαλι μου, σχεση επι ισοις οροις. Να εισαι ενας ενδιαφερον ανθρωπος, αν και τωρα ετσι οπως εισαι τι να σε κανω; Οχι ετσι ακριβως αλλα καπως ετσι. Ομως και παλι αν ειμασταν καλα και οι δυο απο το μεταξυ μας θα μπορουσαμε να φτιαξουμε το μετα με αλλα δεδομενα. Πρωτα κλεινεις το ενα κεφαλαιο και μετα το αλλο. Αγαπω αυτο που ησουν και δε χρειαζεται να σε βλεπω. Δε θα αφησω κανεναν να σε κατατρεψει στο κεφαλι μου. Αξιζες. Για κοιτα, να μια νυχτα μετα απο καιρο που μου λειπεις...

Βλεπουμε στους αλλους με ευκολια αυτα που εχουμε νιωσει...

Δε σε πιστευω το χω μαθει το ψεμα
μα σε κραταω κι αυτο ειναι το θεμα

2 σχόλια: