Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2012

Σιγμα Ταφ

Και το ερωτημα ειναι που βρισκεται περισσοτερος εγωισμος: στο "μου" ή στο "μας";
Γιατι ενταξει απο παιδι λες, δικο μου, το σπιτι μου, το δωματιο μου, το κρεβατι μου, η ζωη μου κτλ. Αλλα ποσο περισσοτερη δυναμη εχει να λες: "δικο μας, το σπιτι μας, το δωματιο μας, το κρεβατι μας, η ζωη μας";  Ειναι αλλο το επιπεδο νομιζω εγω, μια ταξη πανω. Το μυαλο χρειαζεται εναν ανθρωπο ακομα για να καλυψει την αναγκη σου ως τωρα, μετατρέποντας την σε κοινη αναγκη, η αναγκη σας...

Κι εγωισμος ξεπερνα τα ορια
οταν μεταφερει την αισθηση της έλλειψης,
οταν επιβάλει στον αλλο
να νιωσει την ιδια θεληση...


Βλεπεις δε γινεται να με θελεις οσο εγω,
και μαθηματικα αν το δεις το θεμα.

Ισως το προβλημα να ειναι πια
δικο μου
Στη
δικη μας τη σιωπη, θα μου μιλας ξανα γι αγαπη                                        

2 σχόλια: