Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Εχουμε Ρε! Μα δεν πουλαμε!

 Εσυ (θα) με εκμεταλευεσαι,
(θα) με χρησιμοποιεις,
(θα) με παιζεις κι εγω θα σ αφηνω.
Κι οσο για το (αρρω)στημενο μου παιχνιδι,
το τανγκο χορευεται με δυο.

Ξερεις τι του ειπε;
"Δε σε θελω, αν θα σε βοηθησει να μη μιλαμε, μπορω να το κανω."

Ξερεις τι; Φοβαται, φοβαται τα λογια και τους ανθρωπους που ειναι καλυτεροι.
Οποτε με τα ψεματα δεν εχει προβλημα, ειδικα σε εκεινα που δε λες.
"Εγω δεν ειπα ποτε!" Κρυβεται ευκολα...

Η δηθεν ουσια σου καταστρεφει την ταση μου για σενα.
Βεβαια δε λεω, καλα το παιζεις.
Αφου δε θες πες το δεν ειναι τιποτα...
Απλα να μην τρεχω εγω σαν το μαλακα και συ να λες "εγω δεν ειπα ποτε!"

Γιατι οι στιγμες γεμιζουν με αγαπες κι οχι με καθε απλο περαστικο
κι αν τωρα πια συζω με αυταπατες φταιει που λειπεις κι εγω εμεινα εδω

Γιατι οι στιγμες γεμιζουνε με σενα κι οτι αλλο υπαρχει παντα γκριζο θα μου μοιαζει
Τοσες σιωπες τις κρατησα για μενα κι οτι δεν ξεχασα ξανα με πλησιαζει...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου