Παρασκευή, 6 Ιανουαρίου 2012

Κατι λειπει...

...Και στην προσπαθεια μου να σε κανω να με επιβεβαιώσεις ξεχασα πως η βασικη δομη της σχεσης μας ηταν να σε επιβεβαιωνω εγω.
Μ'αγαπας;
Ω, ελα ενταξει απλα ηθελα να ρωτησω... μην απαντας... εννοω, ξερεις.

Φοβαμαι να σκεφτω μα μ αρεσει να σε σκεφτομαι. Σ εχω ξεχασει πια. Για μενα ειναι πιο ευκολο, οπως εγω σε θυμαμαι και πιο γρηγορα... Αλλαζω και γινομαι και παρεκτρεπομαι...Εσυ;

Ρε, εσυ φοβασαι τοσο. Δεν εννοω... εννοω γενικα. Ειναι περιεργο, μα τα περιεργα μπορω να τα συγχωρω, νομιζω δε θα σου συγχωρησω το να σε βαρεθω, αυτο νομιζω δε θα γυρισει με τιποτα πισω και δε θα θυμηθώ κατι παλι.

Τωρα που θα τελειωσω την αναρτηση θα παω να ψαξω για πανεπιστημια στην Αγγλια. Να εχω μια γενικη ιδεα ρε παιδι μου.

Να μου περασει; αν μου περασει μου ξαναρχεται ευκολα... Μα αν σε βαρεθω, μπα...


Αν σ αγαπουν να μαθουν να το λενε
κι αν δε στο πουν να μαθεις να το κλεβεις...
...Το προβλημα μου η υπερβολη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου