Δευτέρα, 26 Δεκεμβρίου 2011

I met you once and I loved you twice...

Ειναι περιεργο. Ειμαστε ολοι μαζι κι εγω ειμαι καπως πιο μονη μου, δηλαδη ευτυχως τωρα ειμαι καπως πιο μαζι σου. Δεν εχει σημασια...

(Ετσι οπως το βλεπω
μαλακιες θα γραψω παλι
και δε με νοιαζει αλλα
δε θα χω χορτάσει εξομολόγηση)

Και ναι σωστα, παλι καλα που το θυμήθηκα, μας διαβαζουν σχετικα αρκετοι γνωστοι για να γραφω ονοματα και διευθυνσεις...

(Δεν ηταν κακια αυτο,
αληθεια,
απλα να καταλαβεις
πως το σκεφτομαι)

Το καλοκαιρι, θυμασαι; Προς το τελος, προσπαθησα. Προσπαθησα γιατι οπως σου ειπα δεν ειναι πολυ γλυκο μωρε. Δεν τα καταφερα φυσικα, και στεναχωρήθηκα μαζι μου, οποτε δε μπορω να του προσάψω τιποτα, ουτε καν τη μαλακια...

Ισορροπίες. Ωραια λεξη πλακα εχει. Περα απο την κλαψομουνιτιδα των Χριστουγεννων και το σχετικα βαρυ κλιμα στο σπιτι
(ηρθε η γιαγια μου
που εχει μεγαλωσει αρκετα
να κανουμε Χριστουγεννα)
νιωθω γαματη, πως το λενε(;)  Γα-μα-τη. Με την αποψη οτι χρησιμοποιω ολο μου το μυαλο και χαιρομαι, για μενα αυτο ειναι αρκετο, ε και για χι λογους ακομα μωρε, ξερεις.

Χτες ο Κ ελεγε οτι αν θες κατι υποσυνείδητα το προσπαθεις. Τι ωραιο που ακούστηκε και τι μαλακια να διαφωνήσω, μα πραγματικα.
(Ξερω γω σκεφτομουν
ποσο fail ακουγομαι;!
Αν ειναι...)

Θεριεύει απο μεσα, και σε κανει να νιωθεις γαματος και μονος, ξεχωριστος και πληγωμενος.
(τελικα στα τραγουδια μου
γραφω για σενα και για μενα
θυμησε μου
να σου εξηγησω απο κοντα)
Μπορω να πω ειναι ομορφο να προσπαθεις να ειναι ο αλλος καλα, ολη η γενικη διαδικασια ειναι περιεργη παντως οποτε ναι, νταξει, μην αγχωνεσαι...

Εγω προσπαθω να μην προσπαθω, τι καταφερνω δεν ξερω.

Και φτανει γιατι υποψιαζομαι οτι μονο εσυ κι εγω θα ξερουμε για τι μιλαω κι αλλος ενας που μαλλον δε θα πρεπει... Αλλα κοιτα! Ξερεις τι εχω στο κεφαλι μου, για μενα ειναι πολυ σπουδαιο αυτο. Πλακα εχει να ρωτας, χαχα. Χαιρομαι μαζι σου...

Εγω δυο δωρα ηθελα να κανω φετος και τα βρηκα.
ΑΓΑΠΩ τη διφωνια μας.

Να πω καλημερα ή παει αργα;
Καλημερα...
Α! Ναι, ο αλλος ο καημενος ποσο ελεεινα παιζει να την πεφτει; Δηλαδη ημαρτον!
(Αιγοκερως)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου