Σάββατο, 31 Δεκεμβρίου 2011

Σε μετραω στ' αστερια κατι νυχτες μ' αδεια χερια...

"Ναι μου το ειπαν αυτο...", "Εμ, ενταξει δε χρειαζεται. Θα με πανε" "Μου εμαθαν"

Και περιμενε ξερω γω να ρωτησω: ποιοι σου ειπαν; ποιοι θα σε πανε, ποιοι σου εμαθαν...;

Και βεβαια οταν εμαθε οτι ειμαι καλα εκανε μια ακομα προσπαθεια...

Ηθελε να απανταει τα ονοματα, το ονομα. Ετσι, γουσταρε που εμενα με πονουσε...Φαινοταν στα προσωπα μας η καινουργια τροπη στο μεταξυ μας.

Εχω ενα ομορφο σπιτι μεσα μου για σενα   διπλα στη θαλασσα με μεγαλα παραθυρα, μονο για σενα.

Ειμαστε μονοι μας αλλα εχουμε κατευθυνση... Και ανθρωπους γυρω. Εχουμε κατευθυνση και το για παντα μας μενει με το ονομα μας...
Η πιο εγωιστικη πραξη οφείλεται και συντελείται για καποιον αλλο...
Αρα ποσο μονοι ειμαστε, ποια ορια αγγιζεις μονος;
Μονοι ειμαστε.
Αλλα εχουμε κατευθυνση και οι αφορμες μας ειναι οι αλλοι.
Σε περιμενω να φυγεις...Αφου δεν το παιζω καλα το παιχνιδι, δεν πειραζει, καλυτερα ετσι. Οταν μεγαλωσεις θα καταλαβεις.

Χτες τον ειδα στον υπνο μου, παιζαμε ποδοσφαιρο στη βρεγμενη αυλη του σχολειου και μαλλον ειμασταν παιδια γιατι ειχαμε το ιδιο υψος περιπου. Αλλα ολα στο μυαλο μου γυριζαν γυρω απο σενα(σωθηκα για ενα ονειρο απο την πραγματικοτητα). Ησουν ομορφος. Ακομα μ αρεσεις και σ αγαπαω καθε μερα και περισσοτερο και μου λειπεις απλα εχω μαθει να ζω χωρις εσενα χωρις... Και μετα σκεφτομουν στο ονειρο μεσα, πως αργα ή γρηγορα θα ξυπνησω και θα φυγεις... Τωρα ουτε σε ξερω ουτε τιποτα. Και στο δρομο με το ζορι χαιρετιομαστε, μα σκεφτομαι πως υπαρχω μεσα σου κι εσυ καμαρωνεις για μενα και λες στους αλλους "εκεινη που παιζει κιθαρα, ναι αυτη." και επιβεβαιωνεις ποσο αντρας εισαι... Δεν πειραζει που τρομαξες, ισως θα ηθελα να ειχαμε μιλησει, ισως να θελω ακομα να μιλαμε... Αλλα δεν ξερω, δεν εχει τελειωσει ο θυμος σου κι ετσι ειναι αμηχανο, ξερω γω ειμασταν παιδια! (Σε) περιμενω. Αληθεια λυπαμαι που φυγαμε ετσι, ειμασταν αλλου εσυ εκει κι εγω εδω αλλα υπηρχε κατι δε νομιζεις. Εχεις βρει κατι αντιστοιχο; Εγω οχι. Ξερω ειμασταν παιδια, αλλα ακομα και τα παιδια θυμουνται και τωρα εκτιμαω το συνδυασμο μας, σαν προσωπικοτητες... Ελπιζω ολα να πανε καλα στη ζωη μας, στη δικη σου. Σ αγαπαω και μου λειπεις. Καλη χρονια...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου