Τετάρτη, 7 Δεκεμβρίου 2011

πφ!

Σκεφτομαι ολα αυτα που θελω να γραψω μαζι με αποτελεσμα να δυσκολευομαι ισχυρα!

Ενα ενα λοιπον...

*Εχει συνδεσει την αγαπη με τον πονο. Λογικο ειναι, καταλαβε τον. Δες τι εχει περασει!

*Κι αν εγω θελω ακομη να παρω εκδικηση; Αναρωτιεμαι αν απο μενα εχουν παρει οσοι θα επρεπε. Εγω θελω να σε πονεσω και ξερω πως μπορω.

*Αν ειχα χρονο θα αλλαζα τα δεδομενα στον εαυτο μου που σου εχω μαθει, ετσι ωστε να μην υπαρχει θεμα. Απλως δεν προλαβαινω.

*Δεν ξερω τι λεξεις να γραψω για σενα, ή μαλλον δεν ξερω ποιες λεξεις να μη γραψω...

*Τελικα ειμαι πολυ ψυχακι. Τεκμηριωμένη αποψη και αποτελεσμα ψηφοφοριας. Πολυ ψυχακι.

*Τα παθη και τα λαθη ζουνε μωρο μου, να το θυμασαι αυτο.

*Θα περπαταω στους δρομους της θεσσαλονικης με φαρδια παντελονια και τσαντα ωμου...

*Ενω ξεχασα να σου πω. Σ ολα τα σχεδια που κανω(αυτα που σου λεω κι αυτα που οχι) εισαι σιγουρα μεσα. Δε στο λεω γιατι το θεωρω αυτονοητο να εισαι το πιο λευκο χρώμα στις σκεψεις μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου