Τρίτη, 20 Δεκεμβρίου 2011

"Και θυμαμαι οτι σε 5 μερες εχετε γενεθλια"

Περπατουσα με τον Χ. και πηγαιναμε στα μαθηματικα. Κοιταξα το δρομο πισω σου, μετα εσενα. Με κοιταξες και συ.

Ωραια ξερεις τι(;) δεν το περιγραφω ωραια, ουτε καν καλα δεν το περιγραφω! Απλα σε συναντησα. Στο δρομο μου για τα μαθηματικα οταν ειχα αποφασισει να παω πιο νωρις αλλαξα δυο φορες δρομο λογο κινησης στη διαδρομη και πηγαινοντας απο ενα στενο που δεν ειχα ξαναπαει.

Επαθα λιγο καπως σοκ. Ειχες κουρεψει τα μαλλια σου κοντα, και εχεις ακομα την τελεια φωνη, δεν προσεξα τι παπουτσια φορουσες ομως σου ακουμπησα τα χερια και ηταν κρυα. Ειχες κουρεψει τα μαλλια σου κοντα. Αν ημουν η Σ θα ειχα παρατησησει οτι ειχες κοκκινα χειλη. Και με ρωτησες τι κανω και τι γινεται, και δεν ηξερα τι να πρωτοπω, αλλα η μαλακια ειναι που δε σε ρωτησα εγω καν. Δεν ηξερα αν βιαζομουν ή αν ημουν αμηχανη. Τουλαχιστον προλαβα να σου πω ποσο ομορφη εισαι και κρατηθηκα(ευτυχως) να μη σου μιλησω στον ενικο. Α! και με κοιταξες για λιγο οπως ηθελα..

Δεν εχω χορτασει το συναισθημα που βγαζεις, και το κακο ειναι που δε μπορω να το ξεχασω.
Μου λειπεις μαζι με τη Στελλα που πηρες μαζι φευγοντας.

Κριμα που δεν ειμαι ικανη να γραψω το συναισθημα, κριμα... Αλλα θυμαμαι οτι 23 φεβρουαριου 2011 φυγαμε κι οι δυο... Και εχεις ενα μολυβι μου με νοτες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου